Reacties

mi-bo schreef op 16.01.2022 om 14:25 uur

@Tjitte-Dijkstra

Beste Tjitte.

QuickTime player is een standalone product, dit heeft niets met MVDL te maken.

Door het verwijderen van andere versie MVDL wordt QuickTime player niet van Uw Pc verwijderd

Als dat op Uw Pc staat kunt U het gewoon gebruiken.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 16.01.2022 om 14:36 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om via VDL 2022 uw MVP project te exporteren als een MOV-bestand. Dit is binnen VDL 2022 ook niet aan te zetten. Wat u zou kunnen doen is om het te exporteren als een MP4 bestand en daarna met een converteer het MP4 bestand te converteren naar een MOV-bestand. Is er een bepaalde rede, dat u wilt exporteren naar een MOV bestand. MOV bestanden zijn wel op de tijdlijn van VDL 2022 te zetten en te bewerken.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2022, 14:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 16.01.2022 om 14:41 uur

Ai, wat SUPER-vervelend. Nu heb ik geld uitgegeven voor een upgrade die MINDER kan dan de vorige versie! Importeren lukt wel, maar exporteren in .mov heb ik nodig, omdat ik een presentatieprogramma gebruik, dat de videofragmenten in .mov wil hebben.... Waarom kan Magix geen converteer inbouwen?
Groet,
Tjitte

Bol schreef op 16.01.2022 om 14:51 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Op dit forum helpen forumleden elkander, maar staat geheel los van Magix Support. Waarom Magix het exporteren van MOV bestanden hebt verwijderd, daar heb ik als moderator ook het antwoord niet op. U zou uw probleem eens rechtstreeks bij Magix Support kunnen voorleggen. Hoe neem ik contact op met de technische support?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.01.2022 om 14:57 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Hier nog een aanvulling. Zie deze link: Systeemeisen en standsformaten

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.01.2022 om 15:06 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

....Importeren lukt wel, maar exporteren in .mov heb ik nodig, omdat ik een presentatieprogramma gebruik, dat de videofragmenten in .mov wil hebben....

Misschien is dit ook een optie voor u.

Ik heb een geëxporteerd filmpje met een MP4 extensie alleen de extensie gewijzigd in MOV en deze speelde bij mij ook af in verschillende Media Players.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2022, 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 16.01.2022 om 16:48 uur

Rob, bedankt.
Ik zou er niet opgekomen zijn, maar wat jij schreef werkt! Mijn versie van powerpoint wil video's in .mov hebben en trapt erin als ik de extensie .mp4 gewoon verander in .mov. Verder zie ik in de nieuwste versie van MVDL nog niet wat er beter is. Waarom heb ik de upgrade?
Groet, Tjitte

Bol schreef op 16.01.2022 om 18:07 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Het doet mij deugt om te lezen, door de extensie MP4 te wijzigen in MOV uw filmbestand ook in PowerPoint wordt weergegeven.

Als u VDL2021 geüpgraded naar VDL2022 dan zijn er weldegelijke grote verschillen, maar het voer hier te ver om e.a. uitleggen wat er zoal is verandert. Maar als u VDL2020 een update hebt gedaan, dan zijn hier verbetering toegepast c.q. bugs gerepareerd.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-