Wie kann ich mit Magix Website Maker meine Website Smartphone und Tablet tauglich machen?

Duffy2006 schreef op 09.11.2014 om 21:57 uur

Ik begrijp helemaal niets van het maken van websites (flash, html, java = algebra voor mij), daarom ben ik zo blij met Website Maker. MIjn website ziet er goed uit en is informatief. Alleen is de website niet te openen op een smartphone of tablet. Wat moet ik doen om de website voor het mobiele internet toegankelijk te maken? Schrijf jullie antwoord aub zo makkelijk mogelijk op, want ik snap er echt de ballen van. Haha..... Alvast bedankt!

Reacties

RiViS schreef op 09.11.2014 om 22:06 uur

Bitte diese Frage in der Deutschen magix.info Abteilung stellen. Dies hier ist die Hollandische Abteilung.

grüsz,

Rijk

Duffy2006 schreef op 09.11.2014 om 22:08 uur

Oh... ok geen probleem, ik ben nederlands, woon in Oostenrijk, heb een nederlands Magix account. Moet ik de vraag in het nederlands opnieuw stellen?

 

RiViS schreef op 09.11.2014 om 22:10 uur

...... Moet ik de vraag in het nederlands opnieuw stellen?

 

voor de duidelijkheid, zodat iedereen je hier goed begrijpt: ja graag

Duffy2006 schreef op 09.11.2014 om 22:17 uur

De tekst is nu in het nederlands, maar hij laat me de vraag niet veranderen. Ik hoop maar dat iedereen het begrijpt.

mi-bo schreef op 10.11.2014 om 10:31 uur

Duffy 2006,
Webdesigner gebruikt namelijk Adobe Flash Player, en dit is niet geinstalleerd op de Tablet en Smartphone, vandaar dat het niet goed wordt weer gegeven.
Als U over zou gaan naar Webdesigner is het probleem verholpen, maar is een geheel ander programma van MAGIX, Websitemaker wordt buiten de Pc opgemaakt via de Cloud van MAGIX. en Webdesigner wordt volledige gemaakt op de Pc en wordt daarna geüpload naar een server dit is meestal MAGIX maar kan ook naar een andere server via een domeinnaam
succes.
Michael