Wie kan mij vertellen hoe ik meerdere bestanden zeg maar op 1 cd'tje kan branden. En ook wat de juiste cd's zijn om te gebruiken.

Vita1974 schreef op 18.02.2016 om 20:58 uur

Ik heb zojuist Magix Foto 2016 Deluxe geinstalleerd. Alles is dus nieuw voor mij, maar kan niet wachten om te beginnen. Hoe kan ik meerdere bestandjes, ( bedoel dus foto's van meerdere vakantie's op 1 cd branden.

Kan iemand mij dan ook zeggen wat voor soort, en of type cd ik moet gebruiken?

Alvast heel erg bedankt.

Gr. Peter.

Reacties

RiViS schreef op 18.02.2016 om 22:06 uur

Beste Peter,

Dit programma heeft een uitgebreide Help functie, waarin je veel kunt vinden. Je zult er even wat tijd in moeten steken, maar dit gaat de moeite lonen. 

Ook zijn er enkele interessante instructievideo's, klik op Hulp/ Inleidende video tonen.

Kom je er daarna nog niet uit, stel dan hier je gerichte vragen.

Succes met het mooie programma.

groet,

Rijk

magixagent schreef op 19.02.2016 om 10:00 uur

Hallo Peter,
ik ga helemaal met het voorstel van Rijk mee,
toch een paar tips.
Begin in dit geval altijd via verkenner om een map aan te maken, de projecten die klaar zijn moeten in die map komen.
Is een project klaar toets dan Alt + D in en transporteer het naar de map voor het project die aangemaakt is, en geeft het een naam, dit ook bij de volgende projecten, is alles klaar zoek je map op alle namen hebben een MXV extensie, dit naar de tijdlijn slepen ( dan met hoofdstuk markers elk project apart de juiste naam geven ) en zo kan je wel 5 of 10 of meer projecten op een dvd branden,
Zorg er wel voor bij brand opties dat er niet beneden de 6600 Bitrate gebrand wordt maximaal 80 minuten op een dvd
Gr
Harry

Voormalige gebruiker schreef op 19.02.2016 om 11:14 uur

Hallo Peter,

Mijn advies is het zelfde als die van Rijk. Lees de handleiding (hulp/handboek.pdf) eens aandachtig door en bekijk de video's. Kijk ook eens op youtube bv. https://www.youtube.com/results?search_query=magix+fotostory+2016+deluxe

Mijn advies t.a.z. van het branden op een DVD of Blu-Ray, gebruik de standaard instellingen, die door Magix zijn aan gegeven, zeker als beginner. Wat Magixagent u als tip geeft is meer voor gevorderde dan voor beginners.`

Ik wens u veel plezier met het samenstellen van uw SlideShows

Groet,

Rob

Vita1974 schreef op 27.02.2016 om 19:03 uur

Hallo Rob, Harry en Rijk,

Ik dank jullie voor de info. Ik had het handleiding boek nog niet gevonden.

Deze heb ik nu ook uitgeprint zodat ik deze erbij kan houden als ik een mooie

Slideshow wil maken. Zo te zien is het nog hele studie!! Maar wel heel leuk!!

Met vriendelijke groet,

Peter

magixagent schreef op 28.02.2016 om 13:41 uur

Hallo Peter,

fijn dat alles goed gaat met Uw nieuwe hobby,en een reactie op het Forum heeft gezet,

veel montage plezier

Gr

Harry