Wie kan mij helpen? De installatie van 'Red uw video's v4.0' gaat niet goed.

jluijten schreef op 03.11.2014 om 18:33 uur

Hallo,

Gisteren heb ik 'Red uwVideo's, v4.0' geïnstalleerd op een Win 8.1 PC, maar het gaat niet goed. Onderstaand plaatje verschijnt, zonder dat er een keuze gemaakt kan worden.

Kan iemand mij helpen? Wat doe ik verkeerd? Ik heb ook de Windows beveilingsupdate KB2918614 uitgezet, zoals aangegeven staat bij de FAQ.

Groet,

jluijten

Reacties

mi-bo schreef op 05.11.2014 om 10:34 uur

Beste j,

 ik wil U graag helpen,

 mijn vraag gaat het over RUV 4.0 of gaat het over de usb stick 4.0 die in RUV 7.0 zit.

Gaat het over RUV 4.0 dan kan ik U  hoe vervelend het antwoord ook is U meededelen  dat het  niet werkt onder Windows 8.1 omdat er geen drivers voor zijn.( probleem Microsoft)

succes

Michael

jluijten schreef op 05.11.2014 om 18:22 uur

Hi Michael,

Bedankt voor je antwoord. Dat zal ik de technische support van Magix eens vragen, hoe dat zit en of ze daar een oplossing voor hebben. Nogmaals bedankt.

Jos

barbara.bos schreef op 22.04.2015 om 23:09 uur

Hallo, Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik kan die KB2918614 niet eens verwijderen omdat ik die beveiligingsupdate (nog) niet heb. Wel balen, want het was best een duur programma. Maar ik vraag me af of het aan Microsoft ligt. Ik heb andere programma's op windows 7 gehad waar ik gewoon een update voor 8.1 kon downloaden en dat dan van het programma zelf.

mi-bo schreef op 24.04.2015 om 13:40 uur

Een antwoord voor jluijten & barbara.bos.

Aan jluijten: Gezien nog geen reactie wat aan MAGIX gevraagd zou worden, even een reactie.

Het verhaal echt wel balen,( barbara.bos)

U heeft zelf besloten om Windows 8.1 op Uw Pc te zetten, MAGIX producten zijn speciaal gemaakt voor Windows pakketten, veranderd Windows met een pakket dan zal MAGIX er voor zorgen dat de producten op dat systeem worden aangepast, met een nieuw product ( update).
Versie RUV 7.0 is speciaal gemaakt voor WIndows 8.1. en daarom zal versie 4.0 niet werken onder Windows 8.1
gr
Michael