Wie helpt me even op weg wet webdesign 9 premium

Jose52 schreef op 22.12.2013 om 15:55 uur

Hallo, ik heb sinds een paar weken het programma Webdesign 9 Premium. Nu heb ik al een paar websites geschreven met CSS, maar ik ben daar een beetje uit en dacht het via dit programma wat makeklijker te doen. Maar dat valt me erg tegen. 

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, ik had hem n.m. ook al ergens anders gepost, maar kan hem niet eens meer terug vinden.Ik had ver wacht dat die vraag ook zou staan bij de vragen die ik gesteld had n.a.v. het programma Fotostory 2014 de luxe.  Maar daar staan alleen de vragen en anwoorden die ik daar gesteld had. Nu kwam ik na lang zoeken hier terrecht, dus nog maar een keer proberen. 

Ik zit met allerlei vragen en ik ben al vele malen opnieuw begonnen met een oefensite. Ik open een sjabloon en exporteer die naar de computer.
Als ik dan de 1ste pagina aangepast heb met plaatjes en kleur, dan verwacht je toch dat hij dat ook op de andere pagina's, horende bij de site ook gelijk aanpast. Maar dat doet hij niet. 

Ook als ik die site geexporteerd heb naar de computer dan kan ik daarna de menubalk niet meer aanpassen.

Voor exporteren krijg ik dit venster.

Open ik na exporteren weer de index, dan krijg ik dit venster en kan ik niet meer de navigatiebalk aan passen.

Ik zal dit toch eerst allemaal goed onder de knie moeten hebben alvorens ik een sjabloon officieel kan gaan maken.  Ik hoop dat er iemand is die me op weg wil helpen. Ik heb best ervaring met websites maken, maar hier kom ik niet uit.

m.v.g. Jose

 

Reacties

ItisIz schreef op 27.12.2013 om 10:51 uur

Hallo,

Ik heb zojuist ook op het andere forum geantwoord.

Ik hoop dat we elkaar misschien hier en daar wat kunnen helpen.

Ik heb gedaan wat je zei met exporteren, en ik heb hetzelfde probleem.

Wanneer je dezelfde website niet exporteerd, maar via Opslaan Als.. exporteerd werkt de navigatiebalk nog wel.

 

Groetjes

richard.zwiers schreef op 07.01.2014 om 17:05 uur

Beste ItisIz,

Ik ben een nieuwe gebruiker. Graag zou ik weten hoe je de bestaande sjablonen kan aanpassen. Wil/kun jij mij vertellen hoe dit gaat of waar ik daarover informatie kan vinden, zodat ik aan de gang kan gaan?

alvast bedankt voor je reactie!

 

groeten, Richard