Welke programma heb ik hiervoor nodig onder het kopje foto?

mans.kelly schreef op 07.10.2015 om 14:54 uur

Beste mensen,

Mijn naam is: Kelly Mans en mijn vraag is als volgt:

Wij hebben ons huis te koop staan en nu is mijn vraag de volgende: 

Ik heb een: Microsoft Lumia 535, deze heeft voor een 5 megapixel en achter 5 qua camera, alleen nu zouden wij graag zelf onze foto's willen maken 

(zodat dit kosten bespaard)

Ik kan meer links overhandigen, om wat meer extra info aan te leveren, voor bij mijn vraag, vraag daar gerust naar!!!

Alleen bij Funda hebben ze het dan over voorwaarden, die jij aan moet voldoen: Namelijk: 360 graden foto enz dat heeft met panorama te maken als ik het goed heb?.

En nu is mijn vraag dus? Kan ik zulke foto's maken met mijn smartphone, door deze extra lensen aan te schaffen?

Zie link: https://m.bol.com/nl/p/lens-4-in-1-smartphone/9200000040946860/

Verder is daarnaast de vraag ook erbij, zou ik alsnog iets van: Magix Foto programma nodig zijn?.

Ik denk ik probeer het te vragen, mensen vragen ook gratis hulp bij videografie of webdesign en etc vandaar.

Met de computer kan ik goed overweg, dus dat zou geen probleem wezen, ik deed ook onze eigen website maken namelijk, dit doe ik allemaal via Magix Programma's ben er tevreden mee.

Dit vraag ik echter alleen, omdat het voor Funda aan alle voorwaarden moet voldoen vandaar.

Hopelijk wilt u en kunt u mijn vraag beantwoorden.

Alvast hartelijk dank.

 

Met vriendelijke groet,

Kelly Mans

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.10.2015 om 16:14 uur

Hallo Kelly,

De vraag die u op dit forum stelt, kunt het beste stellen in bij fotospeciaalzaak.

Groet,

Rob