Welke plug-ins zijn inclusief bij Photostory 365

Rene-Voets schreef op 15.12.2023 om 09:06 uur

Ik ben een nieuwe gebruiker en heb het abonnement 365 Photostory Deluxe 2024 aangeschaft.
Ben mezelf enthousiast wegwijs aan het maken in alle mogelijkheden. Installatie onder Window 11 was geen probleem en ik heb ook de 'gratis download' bestanden allemaal geïnstalleerd.

Het is me echter niet duidelijk of ik daarmee nu alle onderdelen en plugins beschikbaar heb die behoren bij dit abonnement. Ik ben de Bennotorials aan het bekijken op Youtube en daarin wordt gesproken over een ProDad Vitascene transitions plugin die standaard onderdeel van dit abonnement zou zijn (de zuzatzblenden...).

Is dit inderdaad onderdeel van dit abonnement en op welke manier kan ik dat dan installeren?

 

Reacties

Bol schreef op 15.12.2023 om 11:04 uur

@Rene-Voets

Hallo Rene,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Uw vraag wat er standaard meegeleverd wordt bij Photostory Deluxe 365 kunt u het besten direct stellen aan Magix Duitsland. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Voets schreef op 15.12.2023 om 12:00 uur

Dag Rob,

 

Dank voor het snelle antwoord... ga ik doen.

Bol schreef op 15.12.2023 om 18:22 uur

@Rene-Voets

Hallo René,

Laat het forum weten wat het antwoord van Magix Duitsland is. Alvast bedankt👍.

Met vriendelijke groeten,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Voets schreef op 15.12.2023 om 20:18 uur

Yep: ik kreeg een snel en duidelijk antwoord: bij het abonnement 365 zitten geen Pug-Ins.

Ben daarna (beetje impulsief wel) zelf gaan aanschaffen: ProDad collection via Magix international.

Eerst nog wel even nagevraagd bij de service van Magix of deze plugins wel zouden werken op Photostory Deluxe 2024. Dat werd bevestigd. De Adorage (1 t/m 6) werkt inderdaad prima en dat lijkt oneindig veel mogelijkheid te bieden.

De Heroglyph V4 LE krijg ik helaas niet goed aan het werk... de plug-in wordt wel geïnstalleerd en wordt zichtbaar bij effecten maar juist niet bij de titels (en dat had ik wel gehoopt...). Mocht iemand raad weten dan hoor ik dat graag maar ben bang dat dit gewoon niet werkt.

 

Bol schreef op 18.12.2023 om 14:40 uur

@Rene-Voets

Hallo René,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. U hebt verschillende plug-ins via proDaD Duitsland aangekocht. Omdat dit plug-ins van een derde partij is, worden deze altijd onder het tabblad Effecten geïnstalleerd.

Zie ook eens: Producer Planet: stock videos, plugins & effects for true cinematic art (inloggen met u Magix Account)

Fijn feestdagen

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 18-12-2023 om 15:00 uur

Ik heb tijdelijk even een hele oude versie Heroglyph geïnstalleerd. Deze wordt ook onder het tabblad Effecten geïnstalleerd. Ik kan deze wel in de inleesmode nog opstarten en beperkt bewerkingen uitvoeren.

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2023, 15:00, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Voets schreef op 18.12.2023 om 17:12 uur

Dag Rob,

Tof dat je het voor me wil proberen! Ik ga nog eens verder peuteren.. geloof niet dat ik die leesmodus als optie kreeg. Ik heb Magix-sales ook om raad gevraagd maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Wel goed om te weten dat zo'n Plug-In alleen bij effecten verschijnt.. dat deel lijkt dan wel te kloppen...

René

Bol schreef op 18.12.2023 om 18:24 uur

@Rene-Voets

Hallo René,

Ga eens naar: Effecten / Uw Foto's, Video's en muziek en klik op scannen...

Als het probleem nog niet is opgelost, leg uw probleem voor aan proDaD Duitsland. Gebruik hiervoor deze link: Get in Touch with us: We Look Forward to Your Inquiry! (prodad.com)

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2023, 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rene-Voets schreef op 18.12.2023 om 19:51 uur

Dat scannen had ik al geprobeerd inderdaad... maar dat levert geen resultaat op: er wordt aangegeven dat er 0 plug-ins geïnstalleerd zijn (en da's dan eigenlijk wel weer vreemd met die geïnstalleerde Adorage toch?).

Heb inmiddels ook een vraag uitgezet bij ProdDad... ben benieuwd en hou je op de hoogte...

Bol schreef op 18.12.2023 om 19:57 uur

@Rene-Voets

Hallo Rene,

Zeer vreemd dat er bij u 0 plug-ins wordt aangeven. Ik ben zeer benieuwd wat proDaD support u als oplossing geeft.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-