Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2015 om 15:02 uur

Beste, klik even op onderstaande link!

 

Suc6. laat even weten of het je lukt.

 

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2015 om 15:14 uur

Beste, klik even op onderstaande link!

 

Suc6. laat even weten of het je lukt.

 

Hallo Cheeta,

Deze link doet het niet, probeer het maar.

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2015 om 15:20 uur

Jawel hoor, klik maar even op het Sneeuwachtige scherm, dan kom je op you tube! uiteraard op de tekst die je ziet!!! Zelf even geprobeerd, op de bovenste tekstregel wordt je cursor een handje!

 

 

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 09.01.2015 om 17:17 uur

Jawel hoor, klik maar even op het Sneeuwachtige scherm, dan kom je op you tube! uiteraard op de tekst die je ziet!!! Zelf even geprobeerd, op de bovenste tekstregel wordt je cursor een handje!

 

 

Hallo Cheeta,

Sorry, wat je schrijft klopt. Ik kan er nu wel naar Youtube. Mijn Firewall hield dat tegen. Dit geeft een mooie weergave t.b.v. een green-screen.

Groet, Rob

RiViS schreef op 09.01.2015 om 18:52 uur

Leuke toepassing van greenscreen door (zo te horen) Fred v.Eck, nog uitgevoerd in VdL17, maar het principe blijft het zelfde. Een kleine kanttekening: Voor het maken van de beweging van links naar rechts over het scherm kun je in dit geval volstaan met 2 keyframes, eentje links en eentje (uiterst) trechts, dan krijg je een eenparige (gelijkmatige) beweging.

Wat ik me wel afvraag: Voor welk programma wordt de vraag gesteld? Vragensteller heeft aangevinkt: "....geen betrekking op een Magix product" .....

groet,

Rijk