welk bestandsintentie laden voor opnieuw opstarten?

jenuhinsen schreef op 19.12.2011 om 12:05 uur

Ik heb sind kort "red uw video's versie 4". Ik heb een aantal video's overgezet naar mijn harde schijf op de pc.

Nu wil ik die bestanden gaan bewerken. Welke bestandsintentie moet ik gebruiken? In de map Video easy staan de mappen audio temp, my record en SOS project.

In de map my record staan weer opname mpeg en opname mpg.

Reacties

mi-bo schreef op 19.12.2011 om 13:43 uur

U heeft de bestanden omgezet van analoog naar digitaal met RUV.
U start het programma RUV 4.0 op, dan klikt U aan nieuw video project aanmaken, dan geeft u dit een naam, Magix automatisch datum van de dag.
Dan bestanden op de computer selecteren, u weet zelf waar deze zijn neer gezet. importeren, en u kunt verder gaan met Uw hobby
succes.

jenuhinsen schreef op 19.12.2011 om 15:20 uur

Dank voor de snelle reactie, maar is helaas geen antwoord op mijn vraag. Ik heb een aantal bestanden op de pc gezet en die wil ik op een latere datum opnieuw oproepen om te bewerken.

Ik zie een aantal bestanden (zie mijn vraag van vandaag). Welke moet ik in RUV oproepen?

SOS-project, opname mpeg of opname mpg?

mi-bo schreef op 20.12.2011 om 09:29 uur

Wij kunnen wel geen antwoord op Uw vraag geven zoals U denkt, maar de juiste werk wijze staat hieronder.

en op deze manier kunt u alles via Uw verkenner oproepen,

U heeft de bestanden omgezet van analoog naar digitaal met RUV.
U start het programma RUV 4.0 op, dan klikt U aan nieuw video project aanmaken, dan geeft u dit een naam, Magix automatisch datum van de dag.
Dan bestanden op de computer selecteren, u weet zelf waar deze zijn neer gezet. importeren, en u kunt verder gaan met Uw hobby

succes.

jenuhinsen schreef op 20.12.2011 om 10:02 uur

Wat u doet heb ik gedaan. Ik weet waar mijn bestanden zijn opgeslagen en ik vind die ook terug. Maar er staan meerdere bestanden, zoals opname mpeg, opname mpg en project SOS.

Welk bestand moet ik laden om te bewerken in RUV?