WEL GELUID MAAR GEEN BEELD

Mo-Hersi schreef op 26.05.2020 om 15:53 uur

HI, ik heb het programma gekocht en geïnstalleerd en alles gedaan zoals het moest. Alles gekoppeld aan mijn pc windows 10.

Ik heb zelfs de nieuwe driver geïnstalleerd en alle mogelijke problemen oplossing via die website gevolgd. maar het geeft geen beeld weer maar wel geluid. Help. Ik heb geprobeerd te bellen/ emaillen met jullie maar er is nergens een contact adres.

Help ik heb het nodige voor het maken van een documentaire

alvast bedankt Mo

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2020 om 16:29 uur

@Mo-Hersi

Beste Mo,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U na het installeren,registreren ook online actualiseren gedaan (Ctrl + Shift + F12 ) ,

vermoedelijk heeft U niet de laatste update

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Mo-Hersi schreef op 26.05.2020 om 17:11 uur

Ja dat heb ik ook allemaal gedaan helaas werkt het nog steeds niet

Mo-Hersi schreef op 26.05.2020 om 17:17 uur

Wat kan nu het beste doen?

mi-bo schreef op 26.05.2020 om 17:22 uur

@Mo-Hersi

Beste Mo.

Wat gebruikt U een analoge video recorder met scartkabel (out)of een analoge video camera

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met verkeerde naam

Bol schreef op 26.05.2020 om 18:00 uur

Hallo Mo.

Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers.

U schrijft: "Ik heb geprobeerd te bellen/ emaillen met jullie maar er is nergens een contact adres". Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Als u er niet uitkomt op dit forum, dan kunt u altijd nog contact opnemen met Magix Support. Dit doet u dan via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.05.2020 om 18:10 uur

@Mo-Hersi

Beste Mo.

Na het lezen van reactie van Bol wens U veel succes naar het zoeken van de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 26.05.2020 om 18:29 uur

Hallo Mo,

Ik heb u alleen een antwoord willen geven op uw opmerking: "Ik heb geprobeerd te bellen/ emaillen met jullie maar er is nergens een contact adres". Niets meer en niets minder. Ik vind het daarom spijtig te moeten lezen, dat Mi-Bo daardoor afhaakt. Helaas moet ik u het antwoord schuldig blijven op uw probleem, omdat ik geen gebruik meer maakt van Red U Video. Maar er zullen zeker andere forumleden zijn, die mijn antwoord wel op juistheid leest en u dan verder kan / zal helpen met uw probleem.

Groet,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.05.2020, 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 27.05.2020 om 14:21 uur

Beste Mo,

Als eerste zou ik CCleaner doen, ruimt op en verwijderd ongewenste dingen. Kijk eens naar de pootjes van scartkabel het komt voor dat er weleens één verbogen is. Dan als eerste alles uitzetten, dan alle verbindingen maken en dan pas PC en alles aanzetten. Doet ie het dan nog niet, probeer dan eens andere kabeltjes. En anders zoals Bol al zei, neem contact op met Magix Support.

Cees