Wel geluid, geen beeld

knientje2002 schreef op 05.08.2024 om 13:16 uur

Ik probeer de beelden van mijn dashcam op het storyboard te importeren.
Dit is overigens de tweede poging.

Bij de eerste gaf VideoDeLuxe aan dat de video een 2.5K resolutie heeft en Magix op 2K stond.
Bij de eerste poging liet ik Magix dat dan ook aanpassen naar 2.5K.
Het importeren lukt wel, maar ik heb dan zwart beeld en hoor alleen het achtergrondgeluid.
Nu kan de grafische kaart van mijn laptop geen 2.5K ondersteunen, dus ik dacht eerst dat het daaraan lag.

Nu probeerde ik het vandaag weer en liet ik Magix de resolutie NIET aanpassen, zodat ik de 2K uitvoer zou krijgen.
Maar ik houd dus hetzelfde probleem.

Ik kan de filmpjes overigens wel gewoon afspelen vie Media Player (al zie ik natuurlijk maar 2K en geen 2.5K)
Maar in Magix zie ik dus niks.
En wordt de preview heel haperig afgespeeld en hoor ik dus alleen het geluid.
In het preview-venster zie ik alleen een zwart vlak.

VideoDeLuxe Premium 2023

Versie 22.0.3.172

Reacties

Bol schreef op 05.08.2024 om 17:41 uur

@knientje2002

Hallo Knientje,

.....En wordt de preview heel haperig afgespeeld en hoor ik dus alleen het geluid.
In het preview-venster zie ik alleen een zwart vlak.....

Ik heb topic categorie aangepast in: Wel geluid, geen beeld.

Zie eens deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 en hoger / Video Pro X (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 05-08-2024 om 17:45 uur

Is dit nog steeds uw computer configuratie?

Besturingssysteem: Windows 10 Home Edition 64-bits
Dell Optiplex 3010
CPU: i3 3220 @ 3.0 Ghz
GPU: Intel 2500 HD Graphics
RAM: 4GB

Als dat zo is dan zit daar uw grootste probleem. Te weinig RAM geheugen minimaal 16GB en een Intel i7 processor met een Intel UHD Graphics 630

Laatst gewijzigd door Bol op 05.08.2024, 17:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-