Reacties

mi-bo schreef op 05.07.2022 om 17:56 uur

@tijss

Beste Tijss.

Start MAGIX video Deluxe op, dan de Y toets, apparaten optie,Hardwareversnelling bij import waar nu grafischekaart staat op CPU of Microsoft Warp device.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 05.07.2022 om 18:04 uur

@tijss

Hallo Tijss,

Hiervoor is geen eenduidig antwoord op te geven. Maar ik heb het vermoeden, dat u VIDEO_TS.VOB (eerste VOB) bedoelt. Dit bestand herberg met twee andere bestandjes het Diskmenu,

Het filmmateriaal zitten in VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB, VTS_02_1.VOB etc....

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 05.07.2022, 18:25, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tijss schreef op 06.07.2022 om 21:02 uur

@tijss

Beste Tijss.

Start MAGIX video Deluxe op, dan de Y toets, apparaten optie,Hardwareversnelling bij import waar nu grafischekaart staat op CPU of Microsoft Warp device.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Hardwareversnelling bij import kan ik vinden, maar de rest wat je schrijft snap ik niet. dat is niet te zien

tijss schreef op 06.07.2022 om 21:04 uur

 

@tijss

Hallo Tijss,

Hiervoor is geen eenduidig antwoord op te geven. Maar ik heb het vermoeden, dat u VIDEO_TS.VOB (eerste VOB) bedoelt. Dit bestand herberg met twee andere bestandjes het Diskmenu,

Het filmmateriaal zitten in VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB, VTS_02_1.VOB etc....

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

hardwareversnelling bij import kan ik vinden, maar de rest wat je schrijft snap ik niet. dat is niet te zien

mi-bo schreef op 06.07.2022 om 21:37 uur

@tijss

Beste Tijss.

Dan heeft U vermoedelijk niet MVDL2022.

Zet dan een vinkje(of haal het weg) bij de eerste optie onder hardware versnelling.

Kijk naar deze mededeling.

https://www.magix.info/nl/forum/geen-beeld-wel-geluid--1258726/

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m toevoegen link

Bol schreef op 06.07.2022 om 23:25 uur

@tijss

Hallo Tijss,

.....waarom accepteert het programma Video de Luxe nooit het eerste VOB bestand van een film? wel geluid , geen beeld.....

Ik dacht, dat ik duidelijk genoeg was. Maar kunt u wat duidelijker zijn. Wat bedoelt u met het eerste VOB bestand. Want zoals ik u reeds heb aangegeven is dit VIDEO_TS.VOB. Dit VOB bestand bevat alleen het diskmenu en staat geheel los van de film, die op een DVD staat.

Misschien is de bovenstaande afbeelding duidelijker voor u.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. als u Video Deluxe is opgestart en u gebruikt de sneltoetsen Alt+Shift+F1 dan ziet u linksboven het versienummer van uw Video Deluxe staan.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.07.2022, 23:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tijss schreef op 07.07.2022 om 18:19 uur

ja sorry ik had wat duidelijker moeten zijn. het is niet de -TS-VOB maar de erste van het film bestand. Ik los het nu op door dat eerste bestand te converteren naar een MP.4. ik laad dan eerst het MP4 bestand en dan de rest van de VOB's. gaat goed.