Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2019 om 21:12 uur

@phebbles

beste Gerard,

In MAGIX vdl worden de beelden niet geknipt maar gesplitst

Waar U over schrijf zijn dit bewegende beelden of een stilstaand beeld

Als het een stilstaand beeld is kan U op de juiste plaat op spoor 3 de andere persoon zetten, dan hoef het niet verwijderd te worden op spoor 1

bij het afspelen zal op de plek waar een ander persoon op spoor 3 is gezet deze persoon te zien zijn.

Met vriendelijke groet

Michael

phebbles schreef op 05.09.2019 om 23:45 uur

Dank voor de reactie Michael.Het gaat om een filmpje waarin iemand loopt en die wil ik vervangen door een ander persoon.Kan dit met een masker?? heb geen idee

mi-bo schreef op 06.09.2019 om 10:38 uur

@phebbles

Beste Gerard.

Dank voor Uw Feedback.

Klopt het volgende, U heeft een project gemaakt met een persoon die in de film aanwezig is, deze persoon moet iemand anders worden.

of is er een project gemaakt met meerdere personen,specifiek een persoon moet tussen de andere vervangen worden.

Met vriendelijke groet.

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m.meer info

phebbles schreef op 06.09.2019 om 20:03 uur

Beste Michael het gaat om een persoon die ik wil vervangen.Ik dacht zelf aan omgkeerde chromakey maar hoe doe je dat? met vr groet Gerard

mi-bo schreef op 07.09.2019 om 10:00 uur

@phebbles

Beste Gerard,

dank voor Uw Feedback,

Op verschillende manieren geprobeert voor U een antwoord ( oplossing ) te vinden.

maar Uw vraag kan ik niet voor MAGIX Video Deluxe 2018 Prem beantwoorden,

Er is een mogelijkheid om met lagen te werken maar dit zit niet in MAGIX vdl 2018 Prem.

Misschien zijn er Freaken op het Forum die dit lezen en wel voor U een oplossing hebben

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

phebbles schreef op 07.09.2019 om 19:13 uur

Beste Michael Veel dank voor je moeite.Het was ook maar een idee dus zo erg is het ook weer niet.We wachten gewoon af tot er misschien iets voorbijkomt

met vriendelijke groet,

Gerard