Weergave verdwenen

Jolmer-Wouda schreef op 11.08.2020 om 20:55 uur

Hi! Plotseling is de weergave verdwenen wanneer ik een foto of een videobestand importeer. Eerst dacht ik dat het mogelijk aan het type bestand lag, maar nu kom ik er achter dat geen enkele type videobestand meer wordt weergegeven. Wel kan ik het bestand afspelen en hoor ik de audio, maar dus geen beeld. Ik heb het programma gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder resultaat. Is er iemand die me hiermee kan verder helpen? Hoor graag groeten van Jolmer

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 21:30 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Hier enkele suggesties:

Als U geen beeld kunt importeren en met afspelen U wel geluid hoort zou best mogelijk een grafische kaart probleem kunnen zijn.

Is dit probleem ook bij het op de tijdlijn zetten van beelden van een ander project.

Wat U ook nog zou kunnen doen.

Bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Jolmer-Wouda schreef op 11.08.2020 om 22:35 uur

Hoi Michael, dank voor je snelle reactie! Het gekke is dat het eerder geen probleem gaf, ik gebruik het programma al aantal jaren. En ik ondervindt buiten magix ook geen andere problemen met afspelen videos. Wel gebruik ik nog windows 7, misschien dat het daardoor niet meer kan.. De instellingen gereset had ik inderdaad ook al geprobeerd zonder resultaat. En eerder project laden doet hij ook niet meer weergeven, Grt Jolmer

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 23:01 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer,

Over welke versie van MAGIX video Pro X schrijft U.

Zelf heb ik ook nog Windows 7 op de Pc staan in combinatie met Windows 2004

Dan wil ik kijken waar evt het probleem zou kunnen zitten.

M.vr.gr

Michael

Jolmer-Wouda schreef op 11.08.2020 om 23:06 uur

bij voorbaat dank! Versie 18.0182 zie ik staan bij de info. Grt Jolmer

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 23:19 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer

Dank Uw feedback.

Dat is de laatste nieuwe versie van MAGIX video ProX 12.

Die heb ik nu niet onder Windows 7 op de Pc staan.

Dit zal ik eerst moeten installeren dat wordt geen antwoord meer vanavond

M.vr.gr.

Michael

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 23:21 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer

Dank Uw feedback.

Dat is de laatste nieuwe versie van MAGIX video ProX 12.

Die heb ik nu niet onder Windows 7 op de Pc staan.

Dit zal ik eerst moeten installeren dat wordt geen antwoord meer vanavond

Is dit probleem gekomen na de update van 11 naar 12

M.vr.gr.

Michael

Jolmer-Wouda schreef op 11.08.2020 om 23:22 uur

Doe er ook niet teveel moeite voor hoor! Ik wil graag verder met een project maar heb nu even snel vieo deluxe er ook maar even op gezet, daarmee is er wel gewoon weergave van video en foto! grt

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 23:26 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer.

Toch even de vraag:

is dit probleem sinds U versie MAGIX video Pro X 12 heeft geïnstalleerd

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.08.2020 om 23:27 uur

Hallo Jolmer,

U hebt waarschijnlijk Pro X11 geüpgraded naar Pro X12. Het lijkt er nu op, dat uw Videokaart in Pro X12 niet meer overweg kan met de Hardware versnelling bij de weergave? Ga naar: Programma-instelling / Import/export en haal eens het vinkje weg bij "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk". sluit Pro X12 en start Po X12 opnieuw op en probeer het dan nog eens.

Succes,

Rob (Magix Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.08.2020, 23:31, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.08.2020 om 23:33 uur

@Jolmer-Wouda

Beste Jolmer.

Ik zie dat Bol wel MAGIX video ProX12 onder Windows 7 op de Pc heeft staan.

Wens U dan veel succes, hoef ik het niet te installeren

M.vr. gr

Michael

Jolmer-Wouda schreef op 11.08.2020 om 23:36 uur

Hoi Rob , dank voor je reactie, geljik geprobeerrd maar helaas maakt het geen verschil! grt

Bol schreef op 11.08.2020 om 23:46 uur

Hallo Jolmer,

Ik heb Windows 7 niet meer op mijn PC staan. Maar nu weet ik het weer. Magix Video Pro X12 is niet onder het besturingssysteem Windows 7 te installeren. zie:

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.08.2020, 23:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-