Weergave menu sjablonen wijken af

hans-vanderpijll schreef op 28.03.2024 om 20:56 uur

Beste Rob,

Na het installeren van de video de luxe 2024 premium upgrade krijg ik de menu sjablonen afwijkend in beeld. Heb van alles geprobeerd en ook de content meerdere keren vervangen met het zelfde resultaat Zie bijgaand twee voorbeelden!

 

 

..

Overigens treden na deze upgrade ook weer twee oude problemen op zoals de brander hardware die niet wordt aangetroffen. En ik alleen door het uitzetten van de W11 virusscanner tijdelijk kan oplossen. Een wederkerend probleem dus. Evenals ook wederkerend 'Bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden'

Kan de projectmap wel op een andere plaats zetten maar weet niet precies waar want bij verandering worden sommige bestanden weer niet gevonden.

Veel bugs dus deze keer!!

 

Bedankt voor je reactie!

 

Mvg,

 

Hans van der Pijll.

 

Reacties

Bol schreef op 29.03.2024 om 10:26 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Om u van een correct antwoord te kunnen voorzien, zou u dan uw twee afbeeldingen op de juiste manier op het forum kunnen plaatsen. U doet dit zo. Klik op het witte pijltje in het blauwe rondje en upload uw afbeeldingen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 29.03.2024 om 11:39 uur

Rob, heb het bericht aangepast.

 

mvg. Hans

Bol schreef op 29.03.2024 om 13:28 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Probleem -1-

....Na het installeren van de video de luxe 2024 premium upgrade krijg ik de menu sjablonen afwijkend in beeld....

Wat bedoelt u precies met afwijkend?

Mijn afbeeldingen.

Probleem -2-

.....Overigens treden na deze upgrade ook weer twee oude problemen op zoals de brander hardware die niet wordt aangetroffen. En ik alleen door het uitzetten van de W11 virusscanner tijdelijk kan oplossen....

Dit is geen Magix programma BUG, maar eerder een Windows / Virusscanner probleem. Zie nog eens uw eerdere topic hetzelfde probleem : MVDL premium 2023 herkent de brander hardware niet. (magix.info)

Probleem -3-

....Evenals ook wederkerend 'Bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden'....

Hoe schrijft u uw MVP projectbestand weg en wat voor foutmelding krijgt u?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 29.03.2024 om 21:05 uur

Hallo Rob,

Wat probleem 1 betreft: wijken de getoonde sjablonen in het grote scherm af van datgene in het kleine voorbeeld schermpje links onder wordt getoond! Ook in het tweede voorbeeld is dat exact hetzelfde. In de versie van 2023 was dit niet zo. Dan was het gene in het grote scherm hetzelfde als in het kleine voorbeeldschermpje. Bovendien worden sommige sjablonen in het lijkt een ingezoomde versie getoond.

Wat probleem 2 betreft: moet ik me daar kennelijk meer in verdiepen of contact opnemen met micro soft support.

Wat probleem 3 betreft: worden mijn projecten in vooringestelde map opgeslagen. Krijg echter tijds opslaan direct de volgende melding: bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden. Als ik een andere map zou moeten kiezen wil ik wel weten in welke map het dan wel opgeslagen kan worden.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans.

 

Bol schreef op 29.03.2024 om 23:27 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Probleem -1-

...De getoonde sjablonen wijken in het grote scherm af van datgene in het kleine voorbeeld schermpje links onder wordt getoond!....

Het klopt dat als u maar één filmblad aangemaakt deze afwijkt. Dit geld zowel voor Video Deluxe 2023 als Video Deluxe 2024.

Als u even zes filmtabbladen aanmaakt, dan krijgt u precies hetzelfde als het kleine schermpje onder links.

Probleem -2-

.... Door uitzetten van de Windows 11 virusscanner heb ik tijdelijk dit probleem kunnen oplossen. Daar moet ik me kennelijk meer in verdiepen of contact opnemen met Microsoft support.....

Zelf heb ik Norton 360 virusscanner en geen Windows Defender. Misschien is dit voor u ook de oplossing. Zie eens deze link: Problem met installation Magix video deluxe software WIN10|11

Probleem -3-

...Mijn projecten worden in vooringestelde map opgeslagen. Krijg echter tijds opslaan direct de volgende melding: bij het schrijven van het project bestand is een fout opgetreden....

Een *.MVP projectbestand kan in elke willekeurige map opgeslagen worden. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Zelf sla ik altijd mijn MVP projectbestand op in mijn film map.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 29.03.2024, 23:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 30.03.2024 om 10:27 uur

Rob, bedankt voor deze antwoorden. Ga er mee experimenteren en hopen dat het bij werkt!

Mvg, Hans.

Bol schreef op 30.03.2024 om 10:52 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Laat het forum weten of door mijn gegeven oplossingen uw problemen zijn opgelost. Hebt u nog vragen, laat het mij weten.

Fijn Paasdagen

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 31.03.2024 om 22:40 uur

Halo Rob,

Heb inmiddels, een ander antivirus pakket van AVG geïnstalleerd en daarna Magix video deluxe 2024 premium opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt nu naar behoren en mijn DVD brander hardware wordt niet meet geblokkeerd. Heb W11 antivirus en defender dus uitgeschakeld.

 

Met vriendelijke groet,

Hans van der Pijll.

 

Bol schreef op 01.04.2024 om 09:51 uur

@hans-vanderpijll

Hallo Hans,

Fijn om te vernemen, dat door Microsoft Defender Antivirus te vervangen voor het AVG viruspakket al uw drie problemen zijn opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-