Weergave in Goolge Chrome

Pieter-DeBacker schreef op 04.05.2021 om 17:16 uur

Mijn website, die gemaakt wordt met Magix web designer pro (versie 18.0.0.61670), wordt in alle browser correct weer gegeven, enkel in google chrome (de versie voor mobiele website) wordt de tekst telkens verkeerd weergegeven. Ofwel onderlijnd, of te groot, of te klein, altijd wel iets. Wat zou de reden hiervan zijn, en is er een oplossing?

Reacties

Bol schreef op 04.05.2021 om 17:55 uur

@Pieter-DeBacker

Hallo Pieter,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zelf doe ik niets aan Website bouwen, maar ik vind het wel zeer vreemd, dat in alle andere webbrowsers incl.Google Chrome uw website wel goed worden weergegeven. U schrijft, dat uw website niet via Google Chrome en mobiele telefoons goed wordt weergegeven. Wat is uw website, dan kan ik testen of uw website het bij mij goed doet. Het kan ook zijn, dat dit zich voordoet in oudere versie van Android met Google Chrome.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pieter-DeBacker schreef op 04.05.2021 om 18:00 uur

Beste, de website is www.fotodevic.be. alvast bedankt.

Bol schreef op 04.05.2021 om 18:22 uur

@Pieter-DeBacker

Hallo Pieter,

Hier een print-screen gemaakt van Menu / Promotie in Google Chrome.

Onderstand voorbeeld - Samsung Galaxy Tab (2016)

Onderstand voorbeeld - Samsung Galaxy A50

Zoals u ziet, ziet het er goed uit.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pieter-DeBacker schreef op 04.05.2021 om 18:31 uur

Hetzelfde, maar dan op mijn galaxy a40...

 

Bol schreef op 04.05.2021 om 19:05 uur

@Pieter-DeBacker

Hallo Pieter,

Is uw telefoon up-to-date. De telefoon opnieuw opstarten wilt ook nog wel eens helpen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pieter-DeBacker schreef op 04.05.2021 om 19:09 uur

Beste,

Telefoon is up to date, en ook al opnieuw opgestart. Het euvel doet zich ook voor bij mijn twee vennoten...

Groetjes

Bol schreef op 04.05.2021 om 23:14 uur

@Pieter-DeBacker

Hallo Pieter,

Wat gebeurd er als u rechtsboven op de drie stipjes klik en dan een vinkje zet bij Desktopsite

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pieter-DeBacker schreef op 05.05.2021 om 06:19 uur

Beste Rob,

Dat blijft hetzelfde...

Met vriendelijke groeten