Reacties

mi-bo schreef op 31.03.2018 om 14:42 uur

Elize,

Bij wie heeft U een Web hosting, dit is belangrijk om te weten om een goed antwoord te geven

Groeten

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 31.03.2018 om 15:55 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik publiceer via magix online world als FTP website? Onder het kopje hulp op de webdesigner staat ook : programma deactiveren ,maar ik durfde dit nog niet te gebruiken, omdat er ook in de handleiding van de webdesigner niets over staat.

 

Ik hoor heel graag van je, vr.gr. Elize

 

 

Bol schreef op 31.03.2018 om 17:38 uur

Hallo Eliza,

Ik kan u niet vertellen, hoe u een website tijdelijk uit de lucht kunt halen. Als u bij Hulp / programma deactiveren doet, dan kunt u deze op een ander PC installeren en gebruiken. Dit zeg Magix erover:

Programma deactiveren
Dit menupunt deactiveert de activering van Webdesigner met directe werking.
Daarna is het mogelijk Webdesigner op een andere computer te installeren en direct te activeren.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 31.03.2018, 18:16, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.03.2018 om 17:56 uur

Hallo Eliza.

Niet deactiveren doen, want het programma moet op Uw Pc blijven staan.

is dit de bedoeling kijk even naar http://www.mi-bo.nl

dan zal ik het na goed keuring uitleggen

Groeten

Michael

 

mi-bo schreef op 31.03.2018 om 18:50 uur

Hallo Eliza,

U kunt gewoon Op Uw Pc, veranderingen aanpassen, en via  controleren hoe het er uitziet.

Als de Website geheel is aangepast en naar Uw zin,maak dan eerst de map waar het geheel instaat leeg.

Daarna via bestand, opslaan als, de vernieuwde Web opslaan, daarna via bestand exporteren ( dit moet bij MAGIX altijd index heten ), daarna kunt u het geheel publiceren.

 

1: Wat ik als voorbeeld met mijn MAGIX info website( mi-bo.nl ) heb gedaan, met MWD prem een nieuwe index pagina gemaakt ( map een andere naam gegeven)Tekst ,(sorry voor het ongemak, hier komt binnen kort een geheel vernieuwde Website). dit via bestand opslaan als gedaan, dan exporteren, daarna publiceren .

Het is niet direct op Uw Pc te zien, maar via een IPhone kunt U wel zien hoe het resultaat is.

2: Een andere mogelijkheid is via MAGIX Web FTP, alles wat onder Uw Web naam staat , index_html_files

 alles verwijderen, dan is de gehele website leeg,

en krijgt U dit te zien, dit schrikt vorige bezoekers wel af, want de website is er niet meer

en kan daarna een vernieuwde Website gepubliceerd worden.

Met voorbeeld 1 kan opnieuw weer de Website gepubliceerd worden en wordt automatisch alles wat er al stond geheel overschreven

Groeten

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 31.03.2018 om 19:48 uur

Hallo Michael,

Dank je wel, ik moet hier even op mijn gemak naar kijken, maar het helpt me zeker weer verder op weg.

Fijne Paasdagen en vriendelijke groet, Elize