website op tablet en computer loopt niet synchroon met mobiel

Robert-Stasse schreef op 08.11.2021 om 09:34 uur

Ik heb een website gebouwd met MAGIX webdesigner ( versie 18 ) en deze loopt heel goed op tablet en computer.

echter de versie van de site op een mobiele telefoon helemaal niet. Enkele fragmenten komen naar voren en verder is de lay out van onze site niet zichtbaar. de site is www.schuilkerk.nl

Wie heeft er een idee om dit euvel te verhelpen?

Reacties

mi-bo schreef op 08.11.2021 om 10:03 uur

@Robert-Stasse

Beste Robert.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U naar de 3 puntjes rechtsboven gaat er op klikt en dan optie desktopsite dan ziet Uw indrukwekkende website op de mobiel er precies zo uit als op de Pc/tablet.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met verbeterde informatie

Robert-Stasse schreef op 08.11.2021 om 13:16 uur

Bedankt Michael voor de snelle reactie, maar ik zie de drie puntjes niet op mijn pagina en ik kan dus ook niet de optie desktopsite aanklikken.

 

Alvast bedankt voor je reactie

 

Groet Robert

mi-bo schreef op 08.11.2021 om 14:27 uur

@Robert-Stasse

Beste Robert.

Dit is duidelijk, de 3 puntjes,streepjes staan op de mobiel, maar een optie speciaal voor de mobiel maken is ook mogelijk, en dan staat het wel direct goed.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.11.2021 om 23:26 uur

@Robert-Stasse

Hallo Robert,

Mijn kennis en affiniteit ten aanzien van Websitebouwen is nihil, maar volgens mij is het menu van uw Mobiel niet op de juiste manier gepubliceerd.

Als u op de drie stipjes rechtsboven klikt en u zet een vinkje bij Desktopsite dan wordt het menu correct weergeven.

Foutieve Mobielweergave

Op mijn Samsung Tablet wordt het menu ook correct weergegeven

Succes met het zoeken naar de juisten oplossing.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.11.2021 om 09:46 uur

@Robert-Stasse

Beste Robert,

Momenteel ben ik op een locatie met genoeg internet.

Uw Thema op de laptop gezet,

daar zit ook een mobile versie bij heeft U die wel geheel aangepast zoals de hoofd versie is

In het hoofd menu staat alles onder elkaar,

dit is niet aangepast op de Mobile versie, zoals bv contact, contact a. contact b,

dit kunt U oplossen door :

ga op navigatiemenu van de mobile versie klik met rechter muis dan gaat scherm open "bewerk navigatie balk",

klik daar op

en dit moet net zo zijn als in het hoofd menu, en dan is Uw probleem opgelost

En als men met de mobiel Uw Uw site bezoekt dan staat alles er netjes zoals het hoord

 

een kleine tip, alles wat geheel onder de pagina staat, reclame kunt U verwijderen,

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Robert-Stasse schreef op 10.11.2021 om 15:28 uur

Michael, bedankt voor jouw heldere feedback. het probleem is opgelost. Achteraf bleek dat de teksten, foto's en linkjes te breed waren voor de mobiele versie. Ik heb de content van de mobiele site aangepast en nu draait deze zoals het hoort

Nogmaals bedankt

 

Vriendelijke groet

Robert

 

mi-bo schreef op 10.11.2021 om 15:38 uur

@Robert-Stasse

Beste Robert.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn dat alles nu wel goed staat zoals U het wilde, voor de mobile versie.

Succes met uitbreiden van de informatieve website.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael