website niet zichtbaar op Google

dzojvvwhfq schreef op 27.01.2011 om 21:59 uur

Hallo,

 

Mijn website is opgemaakt met Magix website maker 4 en met de HTML - code geexporteerd.

Dit is reeds enkele maanden geleden gebeurd.
Echter is mijn website niet zichtbaar op Google.

 

Wie kan mij helpen, aub?

 

ik heb vernomen dat Google geen Flash website kan lezen.

Indien dit inderdaad zo is, hoe komt het dan dat andere gebruikers van Magix dit probleem niet hebben?

Reacties

VanderKaart schreef op 07.02.2011 om 16:40 uur

Zie:

http://www.magix-online.com/nl/hulp__support/optimalisering_zoekmachine_seo.2177.html

 

 

Via Menu Meer / Instellingen heeft u meerdere mogelijkheden om uw website sneller vindbaar te maken. Verzin een unieke titel voor uw website. Bedenk trefwoorden waarmee u gevonden wilt worden. Om meer succes te boeken bij het zoeken maakt u een duidelijke beschrijving van uw website. Bedenk wel dat u niet teveel trefwoorden invult. Om het duidelijjk en effectief te houden is het verstandig om een paar goede, voor uw site unieke, trefwoorden te gebruiken, bijvoorbeeld de woorden in de titel van uw site of uw naam als die in uw site gebruikt wordt, te algemene woorden helpen niet.

Ook helpt het om tekst met de gebruikte zoekwoorden binnen de startpagina van de website te verwerken. De google-bot herkent deze, uw statistieken verbeteren hierdoor.

Bovendien helpt het om ervoor te zorgen dat vele mensen uw website met behulp van deze trefwoorden (bijvoorbeeld uw naam) in een zoekmachine (b.v. Google) zoeken.
Ikzelf heb dit bijvoorbeeld gestimuleerd door al mijn contacten en nog veel meer een mailtje te sturen met de melding dat ik een nieuwe website heb. Deze mensen klikken dan op de websitelink en bezoeken de website, hierdoor schiet hij omhoog in de Google treffers. Een andere effectieve mogelijkheid is dat u ervoor zorgt dat uw website zveel mogelijk naar andere websites verlinkt wordt. Bijdragen in fora met websiteherkenning tellen ook.

Probeer zoveel mogelijk vanuit andere websites naar uw website gelinkt te worden. Probeer dit ook andersom, verwerk links naar andere websites in uw eigen website. U kunt ook een link vanuit uw website aan een andere websitebeheerder aanbieden als tegenprestatie voor een link op zijn/haar website.

kellymans1992 schreef op 05.06.2011 om 11:33 uur

Beste dzojvvwhfg,

 

Een website op google online zetten, is heel eenvoudig je hoeft dat niet op een aparte manier te doen, je maakt gewoon een account op google en dan ga je naar maps en daar zie je een link naar bedrijf online zetten via google maps en daar klik je op en via deze optie, kun je simpelerweg een website online zetten en je kan nog meer met je google account, zo kan je heel veel dingen delen erop.

Hopelijk is je vraag beantwoord.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag, dit heeft ook betrekking tot magix website maker 5 en het gaat ook over een html code invoegen, maar dit gaat over een ingewikkelde functie het betreft namelijk taalvlaggen.

 

M.V.G. Kelly Mans