Website niet vindbaar bij google, zelfs niet als ik het webadres intik.

sandraharteveldhazes schreef op 04.05.2011 om 07:31 uur

Mijn webite is sinds vorige week online.

Deze is niet vindbaar bij google, terwijl ik toch een unieke titel en trefwoorden gebruik.

Zelfs als ik het webadres www.themakistenede.nl (unieker kan niet) intik zie je het niet.

Moet ik nog even geduld hebben?

Reacties

mi-bo schreef op 04.05.2011 om 09:02 uur

Beste.

Je link via Ctrl C en Ctrl V aangeklikt en het werkt perfect.

succes.

GoldSpots schreef op 04.05.2011 om 13:56 uur

Bij Google is het van belang dat je een eigen site ook aanmeld zodat de searchengines gerichter kunnen zoeken.

VanderKaart schreef op 06.05.2011 om 15:45 uur

Duurt wel even voordat e.e.a. geindexeerd is... het www is vrij groot tegenwoordig.. :)!

 

Via Menu Meer / Instellingen heeft u meerdere mogelijkheden om uw website sneller vindbaar te maken. Verzin een unieke titel voor uw website. Bedenk trefwoorden waarmee u gevonden wilt worden. Om meer succes te boeken bij het zoeken maakt u een duidelijke beschrijving van uw website. Bedenk wel dat u niet teveel trefwoorden invult. Om het duidelijjk en effectief te houden is het verstandig om een paar goede, voor uw site unieke, trefwoorden te gebruiken, bijvoorbeeld de woorden in de titel van uw site of uw naam als die in uw site gebruikt wordt, te algemene woorden helpen niet.

Ook helpt het om tekst met de gebruikte zoekwoorden binnen de startpagina van de website te verwerken. De google-bot herkent deze, uw statistieken verbeteren hierdoor.

Bovendien helpt het om ervoor te zorgen dat vele mensen uw website met behulp van deze trefwoorden (bijvoorbeeld uw naam) in een zoekmachine (b.v. Google) zoeken.
Ikzelf heb dit bijvoorbeeld gestimuleerd door al mijn contacten en nog veel meer een mailtje te sturen met de melding dat ik een nieuwe website heb. Deze mensen klikken dan op de websitelink en bezoeken de website, hierdoor schiet hij omhoog in de Google treffers. Een andere effectieve mogelijkheid is dat u ervoor zorgt dat uw website zveel mogelijk naar andere websites verlinkt wordt. Bijdragen in fora met websiteherkenning tellen ook.

Probeer zoveel mogelijk vanuit andere websites naar uw website gelinkt te worden. Probeer dit ook andersom, verwerk links naar andere websites in uw eigen website. U kunt ook een link vanuit uw website aan een andere websitebeheerder aanbieden als tegenprestatie voor een link op zijn/haar website.