website maker 5

nesfotografie schreef op 02.08.2011 om 18:45 uur

ik heb een tijdje terug een website gemaakt met website maker 5. top programma. nu heeft de rijvereniging gevraagd of ik voor hun ook een site wil maken. daarvoor een 2e website maker 5 besteld.

nu vraag ik me af, kan ik dat programma eerst op mijn eigen pc installeren en de website maken en vervolgens het programma bij 1 van de bestuursleden installeren zodat zij zelf de website kunnen onderhouden?

of is er een mogelijkheid om bij mijn eigen programma met de nieuwe code in te loggen om hun website te maken? en dan vervolgens het 2e programma bij hun te installeren zodat zij de site zelf kunnen onderhouden.

Mgv, Nes-Fotografie

Reacties

mi-bo schreef op 03.08.2011 om 10:04 uur

Uw verhaal gelezen,
maak een gmail.com account aan, die is door iedereen oproepbaar als zij het paswoord hebben, en kunnen dit evt. later veranderen,
Nu maakt u een account aan op de gmail.com account en kunt u de website met domein naam gaan bouwen.
ik hoop dat het duidelijk overkomt anders even een mail naar mi-bo@magix.info en wij zenden U ons telnr.
gr
mi-bo

nesfotografie schreef op 03.08.2011 om 20:42 uur

Bedankt voor het snelle antwoord.  voorlopig is het duidelijk, mocht het niet lukken stuur ik alsnog een mail naar het genoemde adres.

gr Nes-Fotografie