website maker 3 of xtreme website designer 5?

Rubbenindo schreef op 10.11.2009 om 23:00 uur
wie gebruikt beide programma's en kan mij uitleggen wat de voordelen zijn om beide programma's te gebruiken?

Ik heb met website maker 3 www.trueweddingplanner.com gemaakt. Wat ik mis is de mogelijkheid om de website in een zoekmachine terug te vinden, de trefwoorden zijn ingevuld bij instellingen, maar google vind zelfs de url niet.

Wie kan mij verder helpen? Heb zelfs via google url toevoegen gedaan, maar zelfs daarna vind die mijn url niet.

Kan ik met xtreme website designer 5 de google programma's zoals adwords, google site search, magnet toevoegingen etc in de html mode inprogrammeren?

Ik snap er niks van, andere website die gemaakt zijn met website maker 3 zijn wel vindbaar op google (zie www.simply-san.com).

Wie kan mij helpen en verder op weg brengen?

Thanks!

Reacties

VanderKaart schreef op 11.11.2009 om 15:08 uur
Via Menu Instellingen heb je meerdere mogelijkheden om je website sneller vindbaar te maken. Verzin een unieke titel voor je website. Bedenk trefwoorden waarmee je gevonden wilt worden. Om meer succes te boeken bij het zoeken maak je een duidelijke beschrijving van je website. Bedenk wel dat je niet teveel trefwoorden invult. Om het duidelijk en effectief te houden is het verstandig om een paar goede, voor je site unieke, trefwoorden te gebruiken, bijvoorbeeld de woorden in de titel van jeu site of je naam als die in je site gebruikt wordt, te algemene woorden helpen niet.

Ook helpt het om tekst met de gebruikte zoekwoorden binnen de startpagina van de website te verwerken. De google-bot herkent deze, je statistieken verbeteren hierdoor.

Bovendien helpt het om ervoor te zorgen dat vele mensen je website met behulp van deze trefwoorden (bijvoorbeeld je naam) in een zoekmachine (b.v. Google) zoeken.
Ikzelf heb dit bijvoorbeeld gestimuleerd door al mijn contacten en nog veel meer een mailtje te sturen met de melding dat ik een nieuwe website heb. Deze mensen klikken dan op de websitelink en bezoeken de website, hierdoor schiet hij omhoog in de Google treffers.
Een andere effectieve mogelijkheid is dat je ervoor zorgt dat je website zoveel mogelijk naar andere websites verlinkt wordt. Bijdragen in fora met websiteherkenning tellen ook.  

Probeer zoveel mogelijk vanuit andere websites naar je website gelinkt te worden. Probeer dit ook andersom, verwerk links naar andere websites in je eigen website. Je kunt ook een link vanuit je website aan een andere websitebeheerder aanbieden als tegenprestatie voor een link op zijn/haar website.

svenkoedoot schreef op 11.11.2009 om 16:15 uur
 google heeft moeite om flash websites te doorzoeken. Html websites gaat veel sneller. Wel een optie is om je website zelf toe te voegen aan google (toevoegen) dan kijkt google zeker weten naar je website, en kom je er misschien bij.

andere zoekmachines gebruiker weer informatie van google, dus heb je kans dat je ook nog eens in ander komt.

ik hoop dat ik je geholpen heb

gr,

sven