Website maker 3 activeringscode nergens in te vullen op website ?? geen activatie naar betaalde versie mogelijk

valerievdberg schreef op 25.09.2014 om 12:08 uur

Beste heren/dames,

 

Ik heb een activeringscode voor de website maker 3 gekregen. Ik weet dat deze verouderd is maar het is een geldige activeringscode die begint met G2-... Website maker werkt allemaal online via de online wereld maar ik kan nergens mijn free versie opwaarderen met mijn geldige activeringscode. 

Weet iemand hoe ik mijn website maker kan activeren in mijn situatie? Het lijkt mij handig als er gewoon een duidelijk activeringsgedeelte op de website maker website zou zijn.. 

Met vriendelijke groet,

Valerie vd Berg

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2014 om 15:27 uur

Beste Valerie,

 Start Uw websitemaker op ga naar  online album premium, en als het goed is kunt U het nummer als nog niet is gebruikt hier activeren.

dit is voor een jaar en dan moet u het gaan betalen.

succes

Michael

valerievdberg schreef op 25.09.2014 om 15:39 uur

Hoi Michael,

Heel erg bedankt voor je enorm snelle reactie. Ik heb via de website magix-online.com de free website maker gestart. Dan komt er een pop-up scherm met het programma waarin ik kan werken. Echter vind ik daar nergens online album premium.. Kunt u mij vertellen waar ik dat vindt. Kijk ik wel goed?

Groetjes,

Valerie

valerievdberg schreef op 25.09.2014 om 15:41 uur

Beste Valerie,

 Start Uw websitemaker op ga naar  online album premium, en als het goed is kunt U het nummer als nog niet is gebruikt hier activeren.

dit is voor een jaar en dan moet u het gaan betalen.

succes

Michael

Hoi Michael,

Heel erg bedankt voor je enorm snelle reactie. Ik heb via de website magix-online.com de free website maker gestart. Dan komt er een pop-up scherm met het programma waarin ik kan werken. Echter vind ik daar nergens online album premium.. Kunt u mij vertellen waar ik dat vindt. Kijk ik wel goed?

Groetjes,

Valerie

mi-bo schreef op 25.09.2014 om 17:37 uur

Beste Valerie,  als je websitemaker opstart voor dat je  de aanmelding doe dan krijg je een activeer mogelijkheid, geef daar je g2 -nummer in en kijk wat er gebeurd, ik kan dit helaas niet meer toepasen, en ik heb een vermoeden dat je ook gelijk een domeinnaam kan activeren

succes

Michael