Website gekoppeld aan mobiel versie?

Sonja-Berendsen schreef op 19.02.2020 om 16:19 uur

Mijn website loopt prima maar als ik wijzigingen aanbreng op mijn website moet ik dezelfde wijzigingen ook zelf op de mobiele versie aanbrengen. Waarom kan dit niet automatisch meelopen met de wijzigen die ik aanbreng op de website?? Is erg onhandig en tijdrovend. Iemand een idee of ik misschien in instelling kan veranderen?

Reacties

mi-bo schreef op 19.02.2020 om 16:34 uur

@Sonja-Berendsen

Beste Sonja

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U het binnen de kader zet zal het ook in de mobiel versie zo zijn.

Als U 3 puntjes recht boven (3 streepjes )open en dan desktop aan vink staat het net zoals op de Pc.

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Sonja-Berendsen schreef op 19.02.2020 om 16:54 uur

Bedankt voor de tip. Maar als men dat niet doet met die 3 puntjes en desktop aanvinken ziet men de mobiele versie heel anders en zelfs foto's er niet opstaan of tekst helemaal verkeerd. dus nu is mijn vraag of ik de mobiele versie ook altijd moet mee aanpassen?

 

mi-bo schreef op 19.02.2020 om 17:00 uur

@Sonja-Berendsen

Beste Sonja.

Als U ervoor zorgt dat alles binnen de kader wordt gezet moet het in mobiel gedeelte ook zo zijn.

Als alle 2 op de tijdlijn staat kunt U het anders met Ctrl + C en dan Ctrl +V op de mobiel versie zetten en dan verkleinen.

Welke versie van MAGIX /XARA WEBDESIGNER heeft U.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 19.02.2020 om 17:17 uur

@Sonja-Berendsen

Beste Sonja,

een toevoeging er is mogelijk vanuit het programma een Website in te laden, maar U kunt het ook zelf maken.

en dan ziet de Pagina er zo uit

Wilt U bv de Foto en tekst net zo groot laten zal dit apart moeten worden geïmporteerd

in de Mob Website,

als het direct goed komt te staan is dit de oplossing kader maken dan wordt het op de Mobiel website goed neer gezet.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 19.02.2020 om 18:40 uur

@Sonja-Berendsen

Beste Sonja.

Goed bericht dat Uw probleem is opgelost.

Om het Forum overzichtelijker te houden, heeft een andere vraag wilt U dan een nieuwe Topic aanmaken.

Veel plezier met het uitbreiden van Uw Website.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael