webmail er komt niks binnen

toonenbeeld schreef op 28.03.2022 om 11:20 uur

Goedemorgen ?

Q1
Door de overstap naar MAGIX heb ik in eerste instantie alle mail overgezet naar de mailbox van MAGIX. Ik kwam uit outlook, waar in ik al mijn oude mails kon bewaren. Voor de mailbox van MAGIX was dit te veel, op zich voorstelbaar. Uiteindelijk bleek dat ik ook te veel ruimte in gebruikt nam. Dus ik ben oude mails gaan wissen via de webmail. Ik was in de veronderstelling dat alles in outlook bewaard zou blijven. Helaas bleek dit niet het geval, door de synchronisatie werden ook alle mail materiaal bij outlook gewist.
Is hier een oplossing voor? zie Q3

Q2
MAAR: Nu heb ik om een of andere reden geen contact meer met mijn webmail: kortom ik heb geen email meer.
In webmail staat rechtsboven nog steeds dat ik 193% van de 1000MB in gebruik heb. Dit terwijl er helemaal geen mail meer in de webmail staat. Hoe los ik dit op?
Ik heb geprobeerd de mailbox opnieuw in te stellen maar dat lukt niet... ik krijg hem steeds weer terug (op zich ook voorstelbaar)

Q3
waar vind informatie over wat er wel en niet wordt gesynchroniseerd met outlook? Welke mappen wel en welke niet, want ik wil mails wel langer bewaren.

Reacties

mi-bo schreef op 28.03.2022 om 12:38 uur

@toonenbeeld

Beste Toon,

een vraag, weet U dat Uw vraag op het Forum wordt gesteld, of bent U van mening dat U contact heeft met MAGIX Support.

Ik kwam deze reactie tegen, ik zal aannemen dat U dit gedaan heeft, wat was de reactie van MAGIX Support, is het mogelijk om mails die binnen komen via MOW of MOA te converteren naar outlook.( hier ben ik zeer benieuwd naar)

Wat betreft oude mails laten staan , dit bijna oneindig mogelijk, regelmatig krijgt U een mail om te verversen, maar als U dat niet wil hoef dat niet, helaas heb ik dit moment geen voorbeeld hiervan.

Sc6

vriendelijke groet

Michael ( FM )

mi-bo schreef op 28.03.2022 om 13:22 uur

@toonenbeeld

Beste Toon.

Daar mijn antwoord niets iets te maken heeft met MAGIX producten U een PB gestuurd.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 28.03.2022 om 13:29 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Er wordt in het bovenstaand antwoord verwezen naar deze topic: Zie: https://www.magix.info/nl/forum/pop-of-imap-in-outlook--1284818/ Zelf sta ik als Forum Moderator hier geheel buiten. U kunt het beste weer contact opnemen met Magix Support Duitsland, zoals u het toen ook hebt gedaan. Zie ook onze communityregels

Wat u ook nog zou kunnen doen is om uw Topics op het Engelse- of Duitse forum te plaatsen. Zie: Hoe zet ik een anderstalige topic op het forum. bv. in het Engels.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-