Heb nieuwe PC en ben nu alle profielen van mijn websites waarin de FTP host instellingen moeten worden opgegeven kwijt. Zijn die ergens opgeslagen in een bestand dat ik kan kopiëren? Iemand die het weet?
Beste Michael, sorry, ik ben niet duidelijk geweest: ik heb mijn 12 sites niet bij Magix geparkeerd, maar bij verschillende andere hosters. Dat moet ik nu allemaal handmatig gaan invullen tenzij er een bestand is waaruit dat gekopieerd kan worden. Weet jij raad?
Beste Michael, het gaat me om onderstaand scherm. De vraag is: waar worden de daarop ingevulde data lokaal opgeslagen en kan dat file naar de nieuwe PC worden gekopieerd (en ingelezen)? Mvrgr Vincent
Zoals ik al eerder heb aangegeven, bij MAGIX is het webftp.magix-online.com.
Wat het voor U is, zal U via de webhosting op moeten vragen.
En dan gezien U 12 websites heeft bij verschillende aanbieders(waar het geparkeerd staat) zal U daar de vraag moeten neerleggen, zij kunnen U zeker verder helpen
Als ik zelf naar: webftp.magix-online.com ga kan ik al mijn bestanden weer terug halen en in MWD zetten.
Het PNG wat U laat zien, om de website te publiceren, meer niet
Zelf doe ik niets met websites bouwen. Misschien denk ik nu wel te simpel, maar kunt de profielen van uw websites, niet rechtstreeks overnemen / overtypen vanaf uw oude PC.
Misschien een idee. u zou deze eerst allemaal kunnen kopieren en plakken naar het kladblok en daarna weer kopieren naar uw nieuwe PC. Dit gaat sneller dan over te schrijven.
Heeft U de bedrijven al benaderd waar de websites zijn geparkeerd zoals U dit omschrijft, zij zullen U zeker verder helpen hoe U bij hun FTP site kunt inloggen.
Waarom moeilijk doen, als het waarschijnlijk makelijk kan. U bent nu al ca. 12 uur opzoek naar de oplossing. Omdat alles nog op uw oude PC normaal werkt, ga ik er vanuit, dat uw updateservice nog niet is verlopen. Maar goed, zoals ik u al heb aangegeven, heb ik geen affiniteit met websites bouwen. Ik wens u succes met het zoeken naar de voor u juiste oplossing.
Een vreemde reactie te lezen wat hier boven omschreven staat, er wordt over een oude Pc geschreven, vermoedelijk heb ik iets gemist, als alles nog op de oude Pc zou staan, kunt U alles op een externe drager zeten en dan direct op de nieuwe Pc onder MWD importeren.