Reacties

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 09:22 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent,

Ga naar

webftp.magix-online.com

daar inloggen met gegevens bekend bij MAGIX .

Vandaar uit kunnen de files(pagina's)een voor een geïmporteerd worden naar MWD.

Vriendelijke groet

Michael(sinds 2008 Forum Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

vincent-hildebrandt schreef op 18.07.2022 om 16:56 uur

Beste Michael, sorry, ik ben niet duidelijk geweest: ik heb mijn 12 sites niet bij Magix geparkeerd, maar bij verschillende andere hosters. Dat moet ik nu allemaal handmatig gaan invullen tenzij er een bestand is waaruit dat gekopieerd kan worden. Weet jij raad?

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 17:21 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent.

Dank voor Uw Feedback.

Dat zal bij elke hosting misschien verschillend zijn, zal het via hun webftp moeten zoeken,

als ik het goed begrijpt heeft U helemaal geen backup gemaakt.

Heeft U alles via Mozilla op de site gezet, dan kunt U dat programma toch oproepen via de site.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

 

vincent-hildebrandt schreef op 18.07.2022 om 17:57 uur

Beste Michael, het gaat me om onderstaand scherm. De vraag is: waar worden de daarop ingevulde data lokaal opgeslagen en kan dat file naar de nieuwe PC worden gekopieerd (en ingelezen)? Mvrgr Vincent

 

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 18:15 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent..

Dank voor Uw Feedback.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, bij MAGIX is het webftp.magix-online.com.

Wat het voor U is, zal U via de webhosting op moeten vragen.

En dan gezien U 12 websites heeft bij verschillende aanbieders(waar het geparkeerd staat) zal U daar de vraag moeten neerleggen, zij kunnen U zeker verder helpen

Als ik zelf naar: webftp.magix-online.com ga kan ik al mijn bestanden weer terug halen en in MWD zetten.

Het PNG wat U laat zien, om de website te publiceren, meer niet

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

 

Bol schreef op 18.07.2022 om 20:23 uur

@vincent-hildebrandt,

Hallo Vincent,

Zelf doe ik niets met websites bouwen. Misschien denk ik nu wel te simpel, maar kunt de profielen van uw websites, niet rechtstreeks overnemen / overtypen vanaf uw oude PC.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vincent-hildebrandt schreef op 18.07.2022 om 20:32 uur

Natuurlijk kan dat, maar dat kost me een half uur en als dat niet nodig is, besteed ik die tijd liever aan iets anders...

Bol schreef op 18.07.2022 om 20:41 uur

@vincent-hildebrandt

Hallo Vincent,

Misschien een idee. u zou deze eerst allemaal kunnen kopieren en plakken naar het kladblok en daarna weer kopieren naar uw nieuwe PC. Dit gaat sneller dan over te schrijven.

Groet,

Rob ( forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vincent-hildebrandt schreef op 18.07.2022 om 20:49 uur

Ok, er zou toch een efficiëntere mogelijkheid moeten zijn, maar knippen plakken kan natuurlijk altijd. Dank voor het meedenken!

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 21:29 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent.

Niet wetend met welke versie van MWD de websites zijn gemaakt, en als update service is verlopen, kunt U bepaalde functies niet gebruiken.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 21:37 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent,

Heeft U de bedrijven al benaderd waar de websites zijn geparkeerd zoals U dit omschrijft, zij zullen U zeker verder helpen hoe U bij hun FTP site kunt inloggen.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 18.07.2022 om 22:21 uur

@vincent-hildebrandt

Hallo Vincent,

Waarom moeilijk doen, als het waarschijnlijk makelijk kan. U bent nu al ca. 12 uur opzoek naar de oplossing. Omdat alles nog op uw oude PC normaal werkt, ga ik er vanuit, dat uw updateservice nog niet is verlopen. Maar goed, zoals ik u al heb aangegeven, heb ik geen affiniteit met websites bouwen. Ik wens u succes met het zoeken naar de voor u juiste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.07.2022, 22:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.07.2022 om 23:04 uur

@vincent-hildebrandt

Beste Vincent,

Een vreemde reactie te lezen wat hier boven omschreven staat, er wordt over een oude Pc geschreven, vermoedelijk heb ik iets gemist, als alles nog op de oude Pc zou staan, kunt U alles op een externe drager zeten en dan direct op de nieuwe Pc onder MWD importeren.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )