webdesigner aanpassen

elize-vanmaarseveen schreef op 02.07.2020 om 15:40 uur

Ik heb onze eerste website gemaakt met de websitemaker, wat ik daar zo fijn vond was dat je een pagina kon uitschakelen, maar dan was de pagina op de achtergrond er nog wel. Wilde ik de pagina weer mee laten "doen", dan kon ik 'm weer mee publiceren. In Webdesigner lukt me dat niet, is er misschien toch een handigheid voor?

hartelijke groet, Elize

Reacties

BeRo schreef op 02.07.2020 om 16:13 uur

Het probleem kan worden opgelost met een paar muisklikken en een paar tekstkarakters.

Laten we zeggen dat je een pagina met de naam "kamers" in een website wilt verbergen, dan doe je dit...

Na een nieuwe upload van de site naar de webserver is de verborgen pagina onzichtbaar, hoewel de inhoud van de pagina zich op de webserver bevindt.

Als je wilt dat de pagina weer zichtbaar is, maak dan de wijzigingen van de instructies ongedaan.  Dat is al alles...
Na een nieuwe upload van de site zijn alle pagina's weer zichtbaar

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

mi-bo schreef op 02.07.2020 om 16:17 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize

ga naar bewerk navigatie balk, eigen schappen navigatie balk,

de pagina die even uitgeschakeld moet worden( over ) aan klikken met optie

dan de optie doe niets, dan is er geen url verwijzing en zal als de pagina wordt aangevinkt niet worden geactiveerd.

Wilt U dit later weer openen ga dan naar Navigatiebalk bewerken, en dan linken naar de Pagina en het is weer voor iedereen te zien die Uw Website benaderd.

Sc6

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 02.07.2020 om 20:58 uur

Bedankt voor jullie adviezen, ik ga er mee aan de slag!

Vr.gr. Elize

elize-vanmaarseveen schreef op 16.07.2020 om 21:06 uur

Hallo BeRo en Mi-Bo,

Ik had nog niet eerder tijd maar ben nu bezig geweest met jullie oplossingen en ze werken beiden, alleen blijf ik toch nog met een vraagteken zitten en dat is deze:

ik heb de optie genomen doe niets en dan is inderdaad de pagina weg, maar het onderwerp blijft wel in de navigatiebalk staan. Kan ik dan dat onderwerp helemaal wissen op de balk wissen, maar dan ik dat dan later, als ik de pagina weer wil gebruiken, er weer gewoon op zijn oude plek terugzetten en weer de url van de pagina gebruiken?

Ik hoor graag van jullie, bedankt, Elize

mi-bo schreef op 16.07.2020 om 21:39 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize,

In MWD kan op verschillende manieren Uw vraag beantwoord worden

Mijn keuze is het volgende

dan ga ik about verwijderen ,

klik op verwijderen terwijl about is geactiveerd

Als ik het terug wil zetten onder contact staat dubbel klik om de knop toe te voegenhier ziet U dat about er nog

 

steeds staat

de nieuwe knop verplaatsen naar boven 3 en los laten geef het de naam about en url verwijzing naar pagina 2

en about is weer op de plaats die even weg was

een lang verhaal,

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 16.07.2020 om 23:46 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize,

van mijn uitleg een compilatie gemaakt vermoedelijk iets duidelijker

http://mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7504530/

Sc6

M.vr.gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 17.07.2020 om 12:57 uur

Dank je wel Michael,

Hier heb ik zeker iets aan!! Bedankt voor alle moeite!

Hartelijke groet, Elize

mi-bo schreef op 17.07.2020 om 13:32 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize.

Dit is een positief bericht.veel plezier met het verder ontwikkelen van de Website .

M.vr.gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 17.07.2020 om 20:23 uur

Dank je wel, met al jullie hulp zal dit zeker lukken!!