webdesigner 9, werkbalk rechts verdwenen

LuzG schreef op 26.02.2015 om 13:21 uur

Ik ben druk bezig met om mijn website te vernieuwen, en was bijna klaar tot ik problemen met het programma kreeg.

Nu gaf het programma (webdesigner 9) laatst bij het aflsuiten aan dat er een groot probleem was opgetreden. Toen ik het programma daarna opende was ik alles kwijt, maar kon het wel weer als bestand openen. 
Op dat moment dacht ik dat alles verder in orde was, maar nu ik de site af wilde maken kwam ik er achter dat de hele ''werkbalk'' aan de rechter zijde is verdwenen waardoor ik nu niet de knoppen kan bewerken of van pagina naar pagina te gaan etc.

Is er iemand die weet hoe ik alles weer terug krijg? En of het geen kwaad kan als ik het hele programma van mijn laptop afhaal en dan weer opnieuw installeer en mijn webiste weer toevoeg. 

Ik werk op een laptop met windows 8.1, maar dit heeft nooit eerder tot problemen geleidt. 
 

En is het anders een idee om een ander progamma te gebruiken? En heeft iemand dan een tip.

Alvast bedankt 

Reacties

mi-bo schreef op 26.02.2015 om 17:17 uur

Beste, er worden automatisch back ups gemaakt dit kunt u terug vinden onder bestand backups, en als U het project heeft opgeslagen ALS wordt het in een door U aangegeven map neer gezet. altijd het voorlaatste opgeslagen geheel terug te vinden

gr

Michael