webdesign 11 premium brede website werkt niet goed zo als het zou moeten als voorbeeld bij magix.

johanlolkema schreef op 23.09.2015 om 23:51 uur

wie kan mij zeggen waarom de brede website op magix site voorbeeld wel goed werkt en in webdesign 11 premium werkt hij niet goed de pagina hoort over de hoofdpagina heen te schuiven bij magix site gebeurt dit wel bij voorbeeld en bij de software gebeurt er niets ook als ik hem op fixeer zet gaat hij onder de hoofdpagina door in plaats van er over heen alles geprobeert ook een mail gestuurd naar magix tot nu toe nog zonder resultaat bekijk hier het voorbeeld van magix  http://go53zl.xara.hosting/hipsterbikes_en/index.htm

bij mij gaat het dus niet zo als dit voorbeeld weet iemand hier een oplossing voor.

met vriendelijke dank,

Johan.

Reacties

mi-bo schreef op 29.09.2015 om 14:38 uur

Beste,
dit is alleen de index pagina.
alle andere pagina's moeten zelf gemaakt en ingevuld worden, dit vergt creativiteit en energie,
gr
Michael

johanlolkema schreef op 29.09.2015 om 21:29 uur

ok bedankt,een gewone website maken van magix valt wel mee.maar om deze brede te maken vergd inderdaad wat inspanning merk ook dat als je bezig bent sommige onderdelen niet meer werken,moet je een hoop uitvogelen om dit weer goed te krijgen,het is in iedergeval niet voor de beginner maar het ging mij er om om een hele nieuwe website te maken ga even nadenken wat ik hier mee ga doen bedankt voor je antwoord een fijne avond gewenst groetjes van Johan