web eigenschappen

wvanderveen schreef op 26.08.2021 om 16:40 uur

Bij het open web eigenschappen de fout melding : toegangsovertreding-uitzondering op 0xoooo7FF6C4727F0C webdesigners\ Premium 10 premium reeds opnieuw geïnstalleerd.

Ik werk met windows 10

Bij een aantal websites die ik al gemaakt heb het zelfde probleem, wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd.

Reacties

mi-bo schreef op 26.08.2021 om 18:25 uur

@wvanderveen

Beste W.vander.Veen.

Uw probleem komt mij niet bekend voor,het voorleggen aan Uw Webhosting zou een optie kunnen zijn.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

wvanderveen schreef op 26.08.2021 om 19:17 uur

Het heeft altijd goed gewerkt, ik zie niet wat mijn webhosting ermee te maken zou kunnen hebben.

Maar u mag bij via AnyDesk komen mee kijken misschien dat dat iets oplost ?

Ik zit er wel mee kan niet verder met Magix web designer

mi-bo schreef op 26.08.2021 om 19:35 uur

@wvanderveen

Beste W.vander.Veen.

Dit was een optie,en zal U zelf moeten controleren.

U filmpje werkt helaas niet

Sc6

M.vr.gr

Michael

wvanderveen schreef op 26.08.2021 om 19:41 uur

Mogelijk deze ?

Bol schreef op 26.08.2021 om 19:52 uur

Hallo @wvanderveen,

Mijn kennis ten aanzien van Webdesigners Premium 10 is nihil.

Mijn advies aan u is, plaats uw topic op het Duits- c.q. Engelstalige forum

Zie deze link hoe u dat kunt doen. https://www.magix.info/nl/forum/stem-maker-acid-pro-10-is-not-working-updated-from-acid-7-to-10-pro--1279500/#ca1697755

Succes, Rob (Forum Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.08.2021, 19:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wvanderveen schreef op 26.08.2021 om 20:00 uur

Ik vestig mijn hoop op Michael, mijn Duits Engels is niet zo best.

mi-bo schreef op 26.08.2021 om 20:28 uur

@wvanderveen

Beste W.vander.Veen.

Wat wilde U gaan doen,gezien U naar webeigenschappen ging en de storing melding kwam ?

Een voorstel open de website .

Maak een nieuwe map.

Zorg wel dat de eerste pagina index heet.

Opslaan als/in in de nieuwe gemaakte map, dan exporteren,daarna publiceren.

Hopend dat het dan wel lukt,dit is de procedure die ik volg bij MAGIX/XARA Hosting.

Sc6

M.vr.gr

Michael

wvanderveen schreef op 26.08.2021 om 20:45 uur

Ik heb nu een eerder versie gebruikt 17 nu werk het weer zoals het zou moeten dus probleem is nu ff uit de lucht kijk later wel of ik de oorzaak kan vinden in de laatste versie.

Bedank,

M.vr.gr.

Willem

mi-bo schreef op 26.08.2021 om 20:57 uur

@wvanderveen

Beste Willem

Dank voor Uw Feedback.

Ik kan het even niet volgen.

U heeft het recht gezet met een eerdere versie MWD 17, en de Topic ging over versie MWD 10 misschien een slip op het Toetsenbord .(laatste versie zal MWD 18 Prem zijn)(er is weer een nieuwe Patch uit)

Gelukkig is het probleem uit de lucht.

Veel plezier met het verder ontwikkelen van Uw websites.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 27.08.2021 om 00:37 uur

Hallo @wvanderveen,

Mijn kennis ten aanzien van Webdesigners Premium 10 is nihil.

Mijn advies aan u is, plaats uw topic op het Duits- c.q. Engelstalige forum

Zie deze link hoe u dat kunt doen. https://www.magix.info/nl/forum/stem-maker-acid-pro-10-is-not-working-updated-from-acid-7-to-10-pro--1279500/#ca1697755

Succes, Rob (Forum Moderator)

Hallo Wim,

Het was van mij kant uit een goed bedoeld advies. Helaas, zie ik nog steeds Website & techniek vragen voorbijkomen, die onbeantwoord blijven. Op het Engelse- of Duitse forum zijn er meer forumleden actief op het gebied van Website & techniek.

Als u de Engelse- of Duitse taal niet beheerst, dan kunt hier Deepl Translater voor gebruiken.

Met vriendelijk groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-