Web Designer 7 upload website niet meer correct

mauricecassiers schreef op 28.11.2013 om 15:41 uur

Wanneer ik een webpagina upload blijken ineens stukken verdwenen: halve afbeeldingen, links werken niet... programma heeft meer dan een jaar correct gewerkt en nu geeft het ineens de geest.

Getest met bestaand project dat steeds goed heeft gewerkt voordien, alsook met nieuw project. Alles gewist van server & opnieuw geüpload: zelfde probleem.

Heeft iemand hier een oplossing voor? 

Reacties

evertgoldstrike schreef op 01.12.2013 om 14:33 uur

Ik heb precies hetzelfde probleem.........

Je hebt dit al een tijdje geleden gepost misschien heb jij al een oplossing die je met mij wilt delen?!

mauricecassiers schreef op 01.12.2013 om 15:54 uur

Ik heb het probleem ook voorgelegd aan de officiële Magix techsupport, helaas nog geen antwoord van hen .

Ondertussen heb ik zelf wel een work-around gevonden. Ik maak mijn site in Webdesigner en gebruik dan gewoon een ander programma (Filezilla, wat gratis te downloaden is) om de site up te loaden.

Dalbas schreef op 03.12.2013 om 19:08 uur

Ik heb ook de zelfde probleem, ik ontwerp de website. Dan upload ik de pagina's en op de browser zijn de pagina's niet volledig. Er missen stuk

ton_halan schreef op 05.12.2013 om 16:25 uur

Ik ook. Vreemd,  bij allen gebeurt het in december.

haper schreef op 06.12.2013 om 14:08 uur

Hier het zelfde probleem. Na uploaden via Webdisgner 7 worden de afbeeldingen maar half getoond. Ook een diapresentatie werkt niet.
De bestanden uploaden via een ander ftp programma en het werkt wel weer.

mimoke schreef op 06.12.2013 om 19:32 uur

Bij mij ook hetzelfde probleem, alles lijkt te lukken tot er moet gepubliceerd worden en dan loopt het mis.

Ik heb geprobeerd de pagina('s) via een ander ftp-programma te uploaden en dan lukt het wel!

MAGIX DRINGEND GEVRAAGD OM EEN UPDATE TE VOORZIEN DIE DIT PROBLEEM OPLOST!

gerendal schreef op 10.12.2013 om 13:25 uur

Jullie  hebben  toch niet toevallig een update van explorer 10 naar explorer 11 gedaan?? Dat is mij ook overkomen, toen maar via Google geplubliceerd, later explorer 10 teruggezet en alles werkte weer als voorheen.

sbindels schreef op 12.12.2013 om 17:13 uur

Wij werken er momenteel aan. Zie volgende mededeling: http://www.magix.info/nl/mededeling-magix-web-designer-upload-problemen.forum.1047501.html

gerendal schreef op 22.12.2013 om 20:33 uur

Na de laatste update van webdesigner 9, is het probleem opgelost.

johanmooren schreef op 24.12.2013 om 17:51 uur

ook ik heb het zelfde probleem. al 5 dagen bezig met van alles te proberen. wil je magix om support vragen gaat je dat 12 euro kosten. dit is de eerste en laatste keer dat ik iets van magix koop. 12 euro om een vraag te stellen gaat me te ver.

johanmooren schreef op 24.12.2013 om 19:08 uur

na het installeren van de update krijg ik de volgende foutmelding:

Failure when recieving data from the peer

ik word helemaal gek.