Web Designer 4 naar 8

bouwman schreef op 28.11.2012 om 16:51 uur

Hallo,

Ik heb pas web designer 5 gekocht, als ik de webpagina heb gemaakt staat hij op de pc goed, maar op het internet staan de dingen niet op de goede plaats en word niet goed weer gegeven, ook is hij niet overal op zichtbaar, is mij erg tegen gevallen dit product. (op flass gebouwd)

Nu zie ik een paar weekjes later nu dus, Web Designer 8, ben bang dat ik weer een tegenvallend product daar aan heb en dat dit weer gaat voorkomen, niet goed weergegeven en niet overal op zichtbaar (is deze ook op flass gebouwd of zuiver op HTML), graag wat meer info.

Vr. gr. J.F. Bouwman.

Mijn website is http://www.bdsm-zorg.com   en  http://bdsm.magix.net, op de laatste word hij wel beter weergegeven.

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2012 om 09:42 uur

het product dat U pas heeft gekocht is al 3 jaar oud, terug brengen en versie 8 eisen voor de zelfde prijs, dit heeft veel meer mogelijkheden, up to date

gr

bouwman schreef op 29.11.2012 om 14:19 uur

Hoi ??,

Je voorstel is niet uit te voeren, heb het programma al wat daagjes in huis en al hoewel de Mediamarkt best wel enig coulance heeft nemen ze geen geopende programma's terug.

Blijf dus heel onbevredigd met het antwoord en nog meer dan eerder teleurgesteld in het programma/softwhare.

Had gehoopt op een wat betere oplossing, maar schijnt dus niet met deze software te kunnen (weg gegooit geld).

Ook heb ik geen antwoord of versie 8 ook een flass website maakt.

Vr. gr. een teleur gestelde/ ontevreden klant  J.F. Bouwman.

 

Moet dus voortaan goed oppassen als ik wat van Magix koop (jammer).

mi-bo schreef op 30.11.2012 om 11:40 uur

Beste,
laten we terug gaan naar uw vraag,
U schrijft over Webdesigner, op de site gekeken en  nu blijk dat het Websitemaker is.
Als U website maker  plus koopt met domeinnaam dan blijft u met bij betalingen up to date.
Met Webdesigner is dit namelijk niet zo.
het lijkt ons het beste om Uw ergernissen te deponeren bij help@magix.net en zij helpen u correct verder.
gr