wavevorm

plagge schreef op 27.03.2024 om 10:46 uur

Net als bij eerdere versies van VDL wordt de wavevorm bij het geluidsspoor soms spontaan afgebroken. Niet dat het geluid niet doorloopt maar ik zie alleen maar een blanco balk. ( zie plaatje) Hoe is dit op te lossen? Een wavevorm opnieuw aanmaken wordt in het menu in dit geval namelijk niet weergegeven. Groet, Geertjan

Reacties

Bol schreef op 27.03.2024 om 16:54 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Verwijder eens alle *.H0, H1 etc.. bestanden en maak de wavevorm opnieuw aan. Zie ook deze link: https://www.magix.info/nl/forum/wavevorm--1331306/

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.03.2024, 16:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 27.03.2024 om 17:40 uur

Hallo Rob. Ik zie dat ik nog niet zo heel lang geleden dezelfde vraag heb gesteld en ook toen het juiste antwoord heb gekregen. 😊 Zal wel iets met de voortschrijdende leeftijd te maken hebben. 😉 Toch maar goed dat jij een perfecte database hebt en zo de vergeetachtigen meteen kunt helpen. Dus opnieuw dank voor de oplossing. Groet, Geertjan

Bol schreef op 27.03.2024 om 22:52 uur

@plagge,

Hallo Geertjan,

U mag altijd gebruik maken van mijn database😉.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-