Reacties

bobbiaan schreef op 04.02.2011 om 19:08 uur

Beste Spons,

 

Moest je na het installeren van het programma niet gaan registreren en dan word daarna het programma geactiveerd. Zo is het in iedergeval met de video en foto bewrkings programma's.Dus zal dit oom met MM..zijn

 

Mvg

 

Bobbiaan

Spons schreef op 05.02.2011 om 18:23 uur

Hallo bedankt voor uw antwoord maar ik snap er helemaal niets van.... wat wilt u hier mee zeggen en wat heeft het met mijn vraag te maken?

bobbiaan schreef op 05.02.2011 om 22:19 uur

Beste Spons,

 

Als je een Magix programma koopt en ga installeren dan is aan het eind van de procedure, dat je je gaat registreren als geregistreerd gebruiker. Na deze stap wordt je programma geactiveerd, zodat je het kan gebruiken. Niet meer en niet minder, maar deze stappen moeten wel afgehandeld zijn anders werkt het programma niet.

 

Mvg

 

Bobbiaan

Spons schreef op 06.02.2011 om 12:19 uur

Hallo,

 

Ik heb mijn programma geregistreerd en ik heb ook de laatste update geïnstalleerd. Ik vraag alleen wat voor systeem eisen je het beste kunt hebben. In het boekje staat bijv 512 MB werkgeheugen 1 gb aanbevolen, 16 bit geluidskaart enz. Maar moet je dit minimaal hebben of is het handiger als je bijv meer werkgeheugen hebt of Wat voor geluidskaart kan ik het beste hebben.

bobbiaan schreef op 06.02.2011 om 13:25 uur

Beste Spons,

 

 

Op de doos staat in iedergeval wat de minimum eisen moeten zijn en dat staat ook in het boekje. Een hogere kwaliteit van de PC betekent dat het programma gemakkelijker iin het gebruik is. Echter is niet alle software en dan in het algemeen bedoeld is niet geschikt om op een 64 bits machine te gebruiken. Is hiermee je vraag voldoende beantwoord??

 

Mvg

 

Bobbiaan

Spons schreef op 07.02.2011 om 19:46 uur

Hallo,

 

Via de webwinkel is te lezen dat hij geschikt is voor een 64 bit. Maar bedankt voor uw antwoorden.

 

Groetjes Jose