Er zijn al verschillende soortgelijke vragen gesteld, maar ik blijf een probleem hebben met schokkend/happerend beeld. Als ik filmfragmenten van bijvoorbeeld 30 seconden na een hele tijd op tamelijk gecompliceerde wijze gemonteerd heb. loopt de film plots niet meer vloeiend. Dit blijft zo bij de export en is enorm storend. Het gebeurd ook wanneer ik een filmfragment achteruit speel en er verder geen enkele effecten zijn toegepast of soms zelfs wanneer er geen enkel effect actief is.
Vaak is er in het bewuste fragment op het einde (of bij achteruitspelen het begin) een zwart deel zonder beeld dat nog wel geluid bevat, wat uiteraard tot gevolg heeft dat film en geluid niet synchroon lopen.
soms gebeurd het ook dat na verloop van tijd filmfragmenten waar ik niets meer aan heb veranderd plots beeld tonen dat tien tot veertig seconden eerder in het filmbestand zat dan waar ik oorspronkelijk geknipt had.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd of waarmee het weg te werken valt?
ik heb reen RAM van 6GB
64-bit besturing
Intel core i3cpu 530 2,93 Ghz