Reacties

Bol schreef op 03.10.2023 om 16:46 uur

@Gerard-Frijters

Hallo Gerard,

Zelf gebruikt u VDL 2023 plus (2 licenties) op uw PC. U heeft ook VDL 2020 plus. U kunt VDL 2023 en VDL2020 niet op een en dezelfde computer installeren omdat een van beide wordt overschreven. Misschien is dit voor u de oplossing. VDL 2020 plus heeft ook twee licenties. Deactiveer VDL2020 plus van uw PC en installeer VDL2020 plus op de PC van de vrijwilligersorganisatie en registreer en activeer het onder uw naam.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Frijters schreef op 03.10.2023 om 16:57 uur

Hallo Rob,

Ik zelf heb VDL-2023 en geen VDL-2020. Vandaar ook mijn vraag: wat kost een licentie VDL-2020.

Ik begrijp dat ik VDL-2023 moet desinstalleren op mijn pc alvorens VDL-2020 te installeren.

Hopenlijk heb ik mijn vraag nu duidelijker gesteld.

Met vriendelijke groet terug,

Gerard.

Bol schreef op 03.10.2023 om 18:20 uur

@Gerard-Frijters

Hallo Gerard,

 

.....Wat kost een VDL2020 licentie in 2023?.....

Waarom een derde licentie voor VDL2020 aanschaffen? Bij het herinstalleren van VDL2020 installeer u alleen nog maar de basis versie, zonder de uitgebrachte updates. zie afbeelding

Medio mei 2021 is de updateservice niet meer van toepassing. VDL2023plus is nu weer een standalone filmprogramma. Bij het herinstalleren, installeer u deze weer met al de verkregen updates.

Op uw directe vraag, heb ik het antwoord niet. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar uw vraag voor. Maar mijn persoonlijke advies is om VDL2020 plus te upgraden naar VDL2023 plus. U krijg dan weer een geheel nieuw P3 serienummer, zodat u VDL2020 kan blijven gebruiken met zijn toegewezen P3-serienummer.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-