Hallo,
Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding om mijn MMM2016 premium te upgraden naar MM2017 premium, helaas begin ik hier steeds meer spijt van te krijgen.
Tijdens het terugluisteren van mijn nummers kommen er regelmatig (zeer luide) tikken in het nummer, soms stopt de muziek om plaats te maken voor een mega luide ruis die mij bijna een hartinfarct van de schrik bezorgen. Ook blijven tracks regelmatig hangen (als een hangende plaat of cd) als dit gebeurd crasht het progrmma. Ik heb de veiligheidsbackup op 3 minuten, helaas worden die niet altijd teruggehaald maar krijg ik helemaal geen veiligheidsbackup of een van 20 minuten geleden. Ik ben nog geen week bezig met mijn nieuwe versie maar zo hoeft het voor mij niet, ik heb nu nog hartkloppingen van de crash van zojuist.
Ik heb gekozen om MM2017 over 2016 te installeren, zoals aangeboden tijdens installatieproces.
Hardware:
Mijn PC is een zelfbouwmachine met een 4x 4,4 Ghz processor, 16 Gb werkgeheugen, Highend Gigabyte moederbord, 1x Samsung 250GB 850EVO SSD en 2 normale HDD's van 1 en 2 Tb. Geluid uit met GeForce GT950 via HDMI naar een Onkyo TX-SR577 en via usb naar een Tascam US-2x2 naar Shure en Tascam hoofdtelefoon.
Wat moet ik doen, programma teruggeven en niet tevreden geld terug of heeft iemand een andere oplossing voor mij?
Groet,
WimG