Ik probeer een film te monteren met Video deluxe 2008 plus. Het monteren lukt aardig, maar als ik een tijdje bezig ben krijg ik een melding "verzoek om geheugentoewijzing is mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden" (zie afbeelding hieronder)en de CPU waarden zitten steeds op 100% en het geheugengebruik zit dan ongeveer 2100 MB van de 4709MB. Dan sluit het programma zichzelf.
In de film zijn ook foto's verwerkt.
Dit was in het begin, dat ik dit programma gekocht heb, nog niet het geval. Het programma is in mijn bezit van Oktober 2007, ik heb daar al 4 films, van bijna 120 minuten elk, gemaakt zonder problemen. Kan er iemand mij helpen een oplossing te vinden. Mijn computer heeft 2,75 RAM geheugen en heeft service pack 3 van windows XP home edition versie 2002. Vrije ruimte op de harde schijf is79,5GB, en de externe harde schijf 102GB.
Deze melding hieronder heb ik ook al gekregen.
En deze ook.
In de film zijn ook foto's verwerkt.
Dit was in het begin, dat ik dit programma gekocht heb, nog niet het geval. Het programma is in mijn bezit van Oktober 2007, ik heb daar al 4 films, van bijna 120 minuten elk, gemaakt zonder problemen. Kan er iemand mij helpen een oplossing te vinden. Mijn computer heeft 2,75 RAM geheugen en heeft service pack 3 van windows XP home edition versie 2002. Vrije ruimte op de harde schijf is79,5GB, en de externe harde schijf 102GB.
Deze melding hieronder heb ik ook al gekregen.
En deze ook.