Wat doet autoscroll....

wybauw-deboeck schreef op 13.04.2022 om 18:06 uur

Ik vind in de handleiding dat ik autoscroll kan activeren en desactiveren via de instellingen. Ik vind nergens een manier om dat te doen. Wat doet autoscroll en wat is het verschil tussen actief en gedesactiveerd ?

Reacties

Bol schreef op 13.04.2022 om 19:35 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Wybauw,

In de handleiding staat dit over AutoScroll.

Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma (sneltoets "Y"). U kunt door het vinkje te zetten / weghalen het aan- en uitzetten. Deze functie werkt alleen in de tijdlijnmodus.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 14.04.2022 om 10:01 uur

Beste Rob, ja ik heb veel aan de info die ik krijg, wel bedankt.

De oranje streep ga ik in het oog houden.

Voor de autoscroll heb ik het vinkje weggehaald via Y, wist niet eerder waar Y naartoe gaat. Ben benieuwd of ik verandering ga merken want ik zie niet goed in wat dat scrollen inhoudt.

Begin- en eindmarkering heb ik nog nooit gebruikt, waar kan dat voor dienen ?

Een selectie maken met vinkjes doe ik niet meer.

Bol schreef op 14.04.2022 om 13:20 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Christiane,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u veel aan de info hebt die u via het forum van mij krijgt. Het oranje streepje is alleen te zien in de Photostory Storyboardmodus. De blauwe- en de oranje streepjes geven ook de tijdsduur aan.

Begin en eindmarkering kan gebruikt worden een bepaald stukje uit uw project te exporteren wanneer deze aangevinkt staat in het menu MPEG-4 export.

De begin- en eindmarkering kunt u ook gebruiken een bepaald stukje tussen de begin- en eindmarkering te laten af te spelen.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-