Warom geen beeld maar wel geluid bij Red Uw Video's (Film op DVD 7)?

alstins schreef op 01.12.2011 om 16:15 uur

Ik gebruik Red Uw Video's! (Film op DVD 7 met de laatste update) en mijn OS is Windows 7 32 bit. Bij het overzetten van analoge videobeelden vanaf een VHS videocassette naar DVD verschijnt geen beeld in de video-preview (zwart beeld). Geluid is er wel. Bij het willen installeren van de driver via de installatie-CD krijg ik een mededeling dat WIN2K moet worden ge-update naar Service Pack 4. Na vele pogingen niet geslaagd om deze update te krijgen. Hoe krijg ik deze update en hoe moet deze vervolgens worden geïnstalleerd? Het programma Red Uw Video's is door mij na aankoop en installatie met gebruikmaking van het serienummer geregistreerd bij Magix.  

Reacties

mi-bo schreef op 02.12.2011 om 15:14 uur

uw verhaal gelezen,
Het programma RUV dat U heeft is niet comfortabel met Win 7, vandaar Uw probleem.
RiViS heeft van de week een oplossing geven op een Magix gebruiker die de zelfde probleem had.
even op de site kijken.
succes,

alstins schreef op 02.12.2011 om 15:37 uur

Bedankt voor het antwoord. Nog een vraagje: Op welke site moet ik kijken?

mi-bo schreef op 02.12.2011 om 16:54 uur

Magix.net of magix.com

gr

alstins schreef op 03.12.2011 om 00:44 uur

Ik kan helaas de door RiVis aan een andere vraagsteller gegeven oplossing van het probleem niet vinden. Maar betekent die door RiVis gegeven oplossing wel een echte oplossing of is een oplossing toch eenmaal niet mogelijk omdat Film op DVD 7 niet werkt onder Windows 7 (niet compatible)? Als dit laatste juist is zou het probleem dus alleen kunnen worden opgelost door aanschaf en installatie van de opvolger van Film op DVD 7, die wel compatible is met Windows 7. Zie ik dit goed?