Waarom worde wijzigingen in de naam van een hoofdstuk niet gecopieerd naar de volgende fase ( branden)

5688er61 schreef op 16.05.2016 om 19:36 uur

Hallo, ik werk  met foto`s op DVD 2013 DELUXE.

Bij de laatste fase, voor dat je gaat branden ben ik het hoofdstukken menu aan het bewerken.Ik heb hier een paar wijzigingen gedaan in de namen van de hoofdstukken, en ben toen gaan branden. Hierdoor kreeg ik waarschijnlijk de foutmelding 00000002 omdat de namen van de hoofdstukken niet overeen komen. Ik heb na het branden wel alles op geslagen. Dus ook die wijzigingen in namen.Mijn vraag is nu hoe kan ik de hoofdstuk namen wijzigen in de slideschow  ( 1e fase ) Zodat er dezelfde namen staan bij het Branden ( 2e fase ) want dat ktijg ik niet voor elkaar.

Kan iemand mij helpen ? Gr Dirk

Reacties

mi-bo schreef op 17.05.2016 om 11:14 uur

Hallo Dirk,

Zet eerst het programma in Storyboard modus links een vierkantje.

klik met de rechtermuis net boven waar de fotos staan in Storyboard modus op de naam die er nu staat en dan gaat er een scherm open en kan de naam worden veranderd,

gr

Michael

5688er61 schreef op 18.05.2016 om 19:56 uur

Hey Michael,

Dat klopt inderdaad zo zou het eigelijk moeten gaan.

Ik wijzig de naam zoals jij zegt maar als ik dan naar branden ga, dan heeft ie niet diezelfde naamsverandering gecopieerd. Dat is dus het probleem. en als ik het handmatig verander en ga branden krijg ik een foutmelding             mda reports disc image creation error 00000002.

Gr Dirk

mi-bo schreef op 18.05.2016 om 20:10 uur

Hallo Dirk,

is het programma wel goed geinstalleerd geactiveerd en geregistreerd, is het een download versie dan bij hulp gratis extra alles installeren, op een koop dvd hoeft dit niet.

gr

Michael