Waarom start mijn vhs recorder niet als ik mijn video wil importeren

waaier2 schreef op 27.07.2011 om 15:49 uur

L.S.

Ik heb eindelijk het programma geïnstalleerd Red mijn Video's, maar helaas gebeurd er helemaal niets.

Videowandler + drivers geïnstalleerd, mijn audio kaart geselecteerd en ver volgens gebeurd er NIETS.          uw video tutorial  geeft aan dat ik dan een beeld krijg in zien, weer Niets.

Als ik vervolgens dan op de opname knop druk dan zien weer niets, behalve dan dat ik in het deel rechtsonder de indruk krijg dat de computer iets importeert, je ziet n.l. tellers lopen die aangeven dat er geïmporteerd word. als zowel video als audio. Als ik vervolgens het geheel opsla zit er in de map (U raad het al) NIETS.

Is het zo, dat als je op de opname knop drukt, tegelijkertijd dat videorecorder met starten?

Kan het zijn dat de videowandler defect  is?

Hoe kan ik dan een nieuwe krijgen(kopen)!

P.S.

Ik hen ongeveer 45 minuten uw bedrijf gebeld dit was op 26 en 27  juli 2011, ik kreeg steeds een bandje dat ik EVEN geduld moest hebben!!! Commercieel gezien een slechte zaak.

Vriendelijk groeten

K.R.Souwer

waaier2@chello.nl

09627206715

Reacties

magixagent schreef op 27.07.2011 om 21:59 uur

Uw verhaal gelezen, als u de videorecorder niet op afspelen zet zullen er geen beelden worden opgenomen.
m.a.w. videorecorder aanzetten ,ook het RUV knopje rec indrukken, en dan gaat het allemaal goed komen
succes.