Waarom moet Ik eerste abonneren terwijl ik mijn Website ontwerp nog niet klaar kunnen maken ?????

rp-shrestha schreef op 22.09.2008 om 18:49 uur
Waarom moet ik abonneren terwijl ik ben helemaal nog niet klaar met het ontwerpen van de site??????
Maar ik ontdekt na de software installatie van Web maker..dat er bijna niets faciliteit bestaat behalve menu en weinige ruimte voor text, en paar foto's toe te voegen!!!
Waarom kan ik menu, submenu's of pagina toevogen????? Om dit te doen moet ik abonneren??? Ik heb software aangeschaaf, om deze mogelijkheid allemaal te kunnen of moet zijn???

Graag reactie.
Ik ben zeer telurgesteld met software die bijna niets aanbiedt, behalve wat makkelijk te wijzegen is.......Het is bijna happen met Pipenberg koek dat kind kan niet koek eten, terwijl arme kind aan het zwemen is..........

Reacties

VanderKaart schreef op 25.09.2008 om 11:11 uur
Nou nou nou, helaas schrijf je in al je gemopper er niet bij of je nu over een gratis testversie praat, of over een betaalde versie....
Bij een GRATIS testversie kun je natuurlijk verwachten dat bepaalde mogelijkheden begrensd zijn, anders zou iedereen daarmee werken en zou niemand een betaalde versie nemen!
styn-huveneers1 schreef op 26.09.2008 om 19:17 uur
U slaat wartaal uit.

Magix is uitermate simpel, het is alleen aan U om er iets mee te doen.
Lukt het je niet, dan is dat jou mislukking, niet die van het programma.

Nou verder, je hebt de software gekocht lees ik?
Dan heeft u echt wel alle mogelijkheden die u zegt niet te hebben.
Misschien moet u maar eens wat meer tijd nemen om het te ontdekken, want ik vermoed dat u nog zoooo veel niet ontdekt hebt.