Reacties

mi-bo schreef op 09.11.2014 om 10:56 uur

Beste Willy

als u iets meer informatie geeft zullen fraeken op dit Forum trachten u een goed antwoord te geven

gr

michael

willy.verniers schreef op 09.11.2014 om 15:56 uur

Beste Michael ,

Spoor 1 wordt geladen met de voorziene begeleidings tape of cd track . Deze moet blijvend klaar staan als voorop

gestelde orkeststratie voor een of meer stemmen opnamen op spoor 2 of meer sporen .

Bij iedere opname op spoor 2 of andere sporen wordt spoor 1 telkens weer mee opgenomen .

Spoor 1 mag enkel hoorbaar zijn bij het opnemen (koptelefoon) anders zijn stem opnamen niet te controleren .

Als spoor 1 telkens mee verhuist naar alle volgende opnamen is een perfecte opnamen onmogelijk .

Als alle stemmen acorderen , dan komt de mixing met spoor 1 in gebruik voor het eind produkt .

Ik kan tot grote ergernis begeleiding en zang niet appart opnemen.

Kan u mij helpen ?  Dank bij voorbaat  .  willy

willy.verniers schreef op 09.11.2014 om 16:48 uur

Geachte ,

Het zonet ontvangen antwoord is gewoon zinloos ,sorry het klinkt misschien ondankbaar ,  maar hoe kan men

nu zingen zonder de de begeleiding te horen ?

Spoor 1 op MUTE begeleiding weg !

Spoor 1 afspelen zonder klank is net het zelfde .

Nogmaals sorry ,maar zo eenvoudig is het nu ook weer niet.

groetjes ;

willy

lucky_me schreef op 15.11.2014 om 03:48 uur

Hallo

Is het niet mogelijk het programma 2x te openen?

Een eerste maal om de begeleiding af te spelen in de koptelefoons en een tweede maal om het geluid van de microfoon(s) op te nemen?

Werken jullie met gescheiden koptelefoons en microfoons? Indien niet, wordt het geluid niet gemengd in het hoofdtelefoon-microfoon setje?

groet

Luc