Waarom is mijn magix niet bereikbaar?

Heavenly schreef op 31.08.2011 om 16:25 uur

Geachte heer/mevrouw,

 

ik kan helemaal niet inloggen, dus niet werken, uploaden of wat dan ook.

Ik probeer al 45 minuten de klantenservice te bereiken, maar de lijn is constant bezet en nog maar 35 minuten bereikbaar want dan is het 17.00 uur !!!!!!!!!

 

graag onmiddellijk hulp !!!!!!

 

 

Reacties

ptb schreef op 14.04.2022 om 10:18 uur

op 4-10-2022 heb ik een product besteld, met een per abuis verkeerd email adres. met een correct email adres kan ik mijn product krijgen waar voor ik wel betaald hebt. ik kan niemand van magix software benaderen met dit probleem dan alleen op deze manier. een mail sturen:.... waar vind ik hun emailadres of contact formulier?

Xxxxxxxx@gmail.com

Emailadres verwijderd door Michael (FM) wegens privacy regelementen van MAGIX

mi-bo schreef op 14.04.2022 om 10:34 uur

@ptb

Welkom PTB als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Ivm privacy bepalingen van MAGIX emailadres gedeeltelijk verwijderd.

Via infoservice@magix.net kunt U met toevoeging van MXC nummer, het verhaal daar naar toe sturen.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

mi-bo schreef op 14.04.2022 om 10:48 uur

@ptb

Beste PTB.

Als Moderator, direct een reactie gegeven, de volgende keer svp een eigen Topic aanmaken, gezien eerder gemaakte Topic op 31.08.2011 is gemaakt.

Dan blijft het Forum overzichtelijk.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 14.04.2022 om 13:58 uur

Hallo @ptb,

Als forum moderator wil ik u de wegwijzen hoe u een een eigen bijdrage (Topic) aan kan maken.

Zie: Hoe maak ik een Nieuwe Bijdrage / Topic aan.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 14.04.2022, 13:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-