waarom is de extensie mmm niet te wijzigen.

cameramenneke schreef op 08.04.2016 om 18:28 uur

Ik heb een muziekproductie gemaakt, en die wil ik exporteren naar een videoprogramma, maar de extensie mmm wordt niet herkend en is derhalve onbruikbaar. Is er een oplossing voor dit probleem zodat al mijn werk niet voor niets is geweest.

Ik gebruik Sony VegasPro13 en daar zou ik in moeten kunnen importeren.

 

Reacties

mi-bo schreef op 08.04.2016 om 19:05 uur

Hallo camerameneke,

waarom een mmm maken, zal mp3 od wave files niet beterwerken, dit is in te stellen via exporteren in MAGIX Music Maker.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 08.04.2016 om 19:23 uur

Beste,

Een aanvulling op Mi-Bo.

U wilt een MMM-bestand exporteren naar het filmprogamma Sony VegasPro13. Dit zal u nooit lukken. In het MMM-bestand staan alleen maar verwijzingen. Dit bestand is wel te importeren in een Magix Video de luxe programma.

Succes,

Rob

cameramenneke schreef op 08.04.2016 om 19:49 uur

Beste Rob en Michael,

Ik heb de muziek om kunnen zetten, en kunnen importeren in Vegas, maar dan werkt het inderdaad nog niet.

De file staat op de tijdlijn maar werkt verder niet, een echt gebrek dus van MusicMaker is dat dus..

bedankt voor jullie info.

Wil van den Hurk

cameramenneke

 

cameramenneke schreef op 08.04.2016 om 20:04 uur

Dag Rob en Michael,

Toch nog even een goed bericht, ik heb een patch gevonden en geinstalleerd, 

MUZIEK dus..... en geweldig goed ook nog.

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 08.04.2016 om 23:02 uur

Hallo Wil,

Mooi dat je een patch heeft gevonden.

De vraag die ik heb is de volgende, kan je projectbestand MMM rechtsstreeks importeren in Sony VegasPro13 of kan je nu een geexporteerde MP3 importeren in Sony VegasPro13?

Groet,

Rob 

cameramenneke schreef op 15.04.2016 om 11:04 uur

In VegasPRO13 kun je MMM niet rechtsreeks importeren, ik heb wel in MMaker de MP3 omzetting gedaan.

In Vegas lukte het toen om te importeren.

Probleem opgelost....