Waarom geen antwoord rechtstreeks van magix?

avranken16 schreef op 28.02.2014 om 08:52 uur

Al dagen aan het proberen rechtstreeks contact te krijgen over aankoop van video pro X 6.

 

Mijn vraag was: als ik de code per mail  ontvang voor de magix pro X6 op een een andere pc deze toch kan in voeren op mijn montage pc want met deze montage pc kan ik geen mail ontvangen.

En weet iemand hoe ik telefonisch contact kan krijgen? er staat wel een nummer maar daar krijg je een mannen robot stem die rateld een rijtje af maar daar kun je niks aan vragen.

Heb verschillende mails rechtstreeks naar magix gemaild maar ze verwijzen me steeds naar het forum want daar is een antwoord binnen gekomen.Krijg van hun totaal geen antwoord op mijn vraag.

Ben al in bezit jaren in bezit van verschillende produkten van hun, een paar jaar geleden kon je nog met een mens van Magix praten  maar dat hebben ze waarschijnlijk wegens rijkdom niet meer nodig, 

Vriendelijke groeten allemaal  TV

 

Reacties

renepsr schreef op 28.02.2014 om 10:36 uur

Hallo TV,
Als een beginneling van Magix denk ik dat de installatie op een andere PC zonder internet niet gaat. Het probleem is dat je je serienummer moet meedelen via internet. Je zult denkelijk moeten overgaan naar een aangekochte Cd-versie.
Groeten,
René

kuifmans schreef op 28.02.2014 om 12:39 uur

hier het zelfde probleem wat een klucht die magix

mi-bo schreef op 28.02.2014 om 14:07 uur

Ter aanvulling van renepsr, het is correct als U een dvd koopt, dan kunt u bij activeren na dat het product is geinstalleerd, aangeven of het per fax of per brief verstuurd moet worden, als dit dan open klikt komt er een ID van Uw PC/laptop naar voren, en hierop wordt een code voor naar U toe gestuurd dit werkt alleen op het product van de ID code.
succes met het mooie MAGIX product.

renepsr schreef op 28.02.2014 om 17:55 uur

Hallo Ton,
In de eerste plaats verwijs ik naar het antwoord van mi-bo om 14:07 uur.
Dit is juist, maar ik ga u de werkwijze trachten duidelijk te maken.
Ik ga ervan uit dat je de promotie per email gekregen hebt op PC A. Door het feit dat je op PC B geen internet wil, heb je tot nu toe de aangekochte software bij u thuis fysiek ergens liggen. Via internet bezit je deze virtueel.

Zo ga je tewerk. Open de ontvangen email en doe wat gevraagd wordt. Op een bepaald moment zal men je vragen: aankoop per email of per post.
Hier kies jij voor post. Hierdoor krijg je de software toegestuurd per post en heb je de cd tastbaar in handen.

Bij het instaleren van de software op PC B, zal er de vraag gesteld worden hoe je aan de software gekomen bent. Hier antwoord je per post en men zal vragen een identificatienummer op te geven. Dit krijg je ook thuisgestuurd.
Dat is het.

Hopelijk voldoet deze uitleg en nog veel plezier met dit mooie product.
René

Extra:
Het is niet aangeraden meerdere malen ongeveer dezelfde vraag te stellen.
Liefst moet je je vraag Beantwoorden (inderdaad) of Aanvullen.
Hierdoor krijgt iedereen die je initiële vraag beantwoord heeft een seintje dat daar iets gewijzigd is.