Reacties

Rohe schreef op 06.10.2012 om 16:51 uur

Dit hier?

lucky_me schreef op 06.10.2012 om 17:22 uur

wanneer je de brandfunctie kiest zie je rechts onder een icoon van een printertje. Dit opent magix xtreme print studio. Daarin kan je o.a. een cd hoesje maken. ps; afbeelding betreft vdl17 maar ik denk dat het voor de 16 hetzelfde is. Een afbeelding uit je film halen kan je met de tip hieronder van rph1.

mvg

Luc

Cinecor schreef op 06.10.2012 om 21:46 uur

Dat kan natuurlijk met elk goed fotobewerkingsprogramma, waarvan Photoshop en Paint Shop de bekendeste zijn.

Voormalige gebruiker schreef op 06.10.2012 om 22:17 uur

Hallo Bel,

Een aanvulling op Lucky me en Cinecor.

Met Nero 8 of Roxio Creator kan je ook DVD hoesjes maken. Op het internet is genoeg aanbod van gratis programmaatjes waar je CD/DVD hoesjes mee kan maken. Bij de meeste printers zit ook software waar je DVD hoesjes mee kan maken.

Succes,

Rob

lucky_me schreef op 07.10.2012 om 05:52 uur

Hallo Bel,

Met Nero 8 of Roxio Creator kan je ook DVD hoesjes maken. Op het internet is genoeg aanbod van gratis programmaatjes waar je CD/DVD hoesjes mee kan maken. Bij de meeste printers zit ook software waar je DVD hoesjes mee kan maken.

Succes,

Rob

Dag Rob en Cinecor

Waarom zou je dit met een extern programma maken? Magix xtreme print studio werd gratis bijgeleverd bij vdl en is ook op te roepen vanuit vdl. Nero 8 is ook al lang niet meer te koop, intussen zitten we bij Nero 12.

mvg

Luc

Cinecor schreef op 07.10.2012 om 12:23 uur

Hallo Bel,

Succes,

Rob

Dag Rob en Cinecor

Waarom zou je dit met een extern programma maken? Magix xtreme print studio werd gratis bijgeleverd bij vdl en is ook op te roepen vanuit vdl. Nero 8 is ook al lang niet meer te koop, intussen zitten we bij Nero 12.

mvg

Luc

Welk programma je daarbij wilt gebruiken hangt van je eisen en wensen. De fotoprogramma's als Photoshop bieden de meeste mogelijkheden. Dat gebruiken de professionals ook. Het is maar wat je ervan wilt maken.

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2012 om 11:30 uur

Hallo Bel,

Succes,

Rob

Dag Rob en Cinecor

mvg

Luc

Je heb gelijk Luc, ik heb ook weer wat geleerd. zelf gebruilk Roxio Creator 2012. Nero 8 staat er bij mij nog op de HD.

Gr. Rob