Waardebon

edwinpp schreef op 25.09.2016 om 08:30 uur

Hoi,

Mij is verteld dat ik een waardebontegoed heb die ik kan verzilveren tijdens het bestelproces.  Maar tijdens het bestellen zie ik dat de korting niet automatisch wordt doorgevoerd. Hoe kan ik deze verzilveren?

Ik heb deze vraag ook voorgelegd aan de supportdesk en die begrepen ze ook niet - megairritant

Wederom dank

Edwin

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.09.2016 om 10:21 uur

Hallo Edwin,

Wat voor waardebon is dat? Ik heb het vermoeden dat dit een waardebon is bij Catooh

Meestal krijg je een Magix een produkt aanbod voor een lage gereduceerde prijs.

Groet,

Rob

Aanvulling: 25-09-2016 11:45

Wanneer mijn antwoord niet op de waardebon van Catooh slaat, dan is het antwoord van Mi-Bo de enige juiste.

Dit is nu al voor de tweede keer, dat je op dit forum een vraag stelt, waarin je de communicatie met Magix Support aan de kaak stelt. Kan het niet zo zijn dat je wel een goed antwoord hebt gekregen, maar dat jij het er niet mee eens bent of zou het ook kunnen liggen aan de manier waarop je je vraag stelt? Er zou dan van Mega Irritatie geen sprake hoeven te zijn.

5x gewijzigd ivm verbeterd antwoord, aanvulling en taalfouten 

 

mi-bo schreef op 25.09.2016 om 11:21 uur

Hallo Edwin,
Waardebontegoed die bij een nieuw MAGIX product wordt gegeven, is bedoeld voor aanschaf nieuw product..
Niet voor het product wat gekocht wordt, en geld ook niet voor speciale aanbiedingen.
Gr
Michael

edwinpp schreef op 25.09.2016 om 14:05 uur

 

Hallo Edwin,

Wat voor waardebon is dat? Ik heb het vermoeden dat dit een waardebon is bij Catooh

Meestal krijg je een Magix een produkt aanbod voor een lage gereduceerde prijs.

Groet,

Rob

Aanvulling: 25-09-2016 11:45

Wanneer mijn antwoord niet op de waardebon van Catooh slaat, dan is het antwoord van Mi-Bo de enige juiste.

Dit is nu al voor de tweede keer, dat je op dit forum een vraag stelt, waarin je de communicatie met Magix Support aan de kaak stelt. Kan het niet zo zijn dat je wel een goed antwoord hebt gekregen, maar dat jij het er niet mee eens bent of zou het ook kunnen liggen aan de manier waarop je je vraag stelt? Er zou dan van Mega Irritatie geen sprake hoeven te zijn.

5x gewijzigd ivm verbeterd antwoord, aanvulling en taalfouten 

 

Helaa Rob was het maar zo.

Ik ben niet bepaal een mopperkont. Maar er wordt mij verteld dat ik recht heb op een waardebontegoed van 40 euro als ik mijn huidige WB11 upgrade naar de nieuweste versie. Hartstikke leuk toch? Dus ik vraag ettelijke malen hoe ik dat moet verzilveren, want meer informatie krijg ik niet, maar daar krijg ik al geen reactie meer op. Vandaar 'mega-irritant',

Cheers

Edwin

Voormalige gebruiker schreef op 25.09.2016 om 14:43 uur

Hallo Edwin,

Ik heb niet beweerd dat je een mopperkont bent, dat zijn jouw woorden. Een korting van € 40,00 is zeker leuk.

De eerste vraag die ik me nu stelt is: " Wie heeft jouw verteld, dat je recht zou hebben op een waardebon van € 40,00, als je de WB11 upgrade naar de nieuwste versie ?"

De tweede vraag is: "Je heb ettelijke malen de vraag over de korting gesteld, wat was toen het antwoord van Magix Support ? "  

Mijn advies daarom is, bel dan met de verkooplijn van Magix: 035 - 80 80 227 (maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:30 uur)

Groet,

Rob

  

 

mi-bo schreef op 26.09.2016 om 11:56 uur

Hallo Edwin,
na een nachtje slapen en denken, zal ik proberen de irritatie te ontnemen,
mails naar MAGIX support :
1ste : wat is het verschil tussen de 2 pakketten: WP11 en WP zonder nummer :
Als MAGIX support  zou ik niet weten wat WP is ( afkorting voor Word Perfect ) misschien slip op de pen, want het is geen MAGIX product.
2de: Hoe verzilver ik een korting bon van € 40,00 :
Uw geval :
Wat betreft de korting bon, als geregistreerde gebruiker van een MAGIX product  ( dit was voor U Web Designer Prem) krijgt U een mail als er een vernieuwd pakket is uitgebracht of U interesse heeft tot koop van het nieuwe product dat door u is geregistreerd (dit noemt MAGIX voor U  upgrade ) dit heeft u via een mail als geregistreerde gebruiker rond eind mei gekregen tot koop van MAGIX Webdesigner Prem zonder nummer (12 ), met een datum tot geldigheid, 14 dagen later heeft u nog een keer dezelfde aanbieding via een mail gekregen.
In beide aanbiedingen stond speciaal aan U gericht dat het vernieuwde pakket Web Designer Prem geen € 99,99 kost voor U maar  € 59,99 hier stond in dat u bij aankoop € 40,00 korting kreeg,
Het MAGIX WEB Designer Prem pakket kost normaal € 99,99 speciale aanbieding met eind datum was persoon gericht als geregistreerde gebruiker voor € 59,99.
Als de aanbieding datum is verlopen zal het pakket ook voor U € 99,99 kosten, zie
http://www.magix.com/nl/web-designer/
Wat de vernieuwingen zijn en verschil tussen Web Designer prem 11 en Web Designer Prem is te lezen via
http://www.magix.info/nl/wat-is-de-nieuwst-magix-webdesigner-pro-versie.knowledge.1177536.html
MAGIX helpdesk & MAGIX support heeft niets met deze aanbieding te maken, dit gaat digitaal buiten de Support  afdeling om via de reclame afdeling van MAGIX o.a. speciaal aan U gericht.
Gr
Michael

edwinpp schreef op 26.09.2016 om 19:35 uur

Michael,

Dank voor je uitgebreide respons, daar heb ik tenminste iets aan. Ik heb dus de e-mails gemist. Daar heb ik mij nu dus maar voor ingeschreven. Dan mis ik niets meer.

PS: Waar WP stond moest natuurlijk WD staan (webdesigner). Maar dat stond goed in de vraag naar de supportdesk.

Cheers

Edwin

 

 

Hallo Edwin,
na een nachtje slapen en denken, zal ik proberen de irritatie te ontnemen,
mails naar MAGIX support :
1ste : wat is het verschil tussen de 2 pakketten: WP11 en WP zonder nummer :
Als MAGIX support  zou ik niet weten wat WP is ( afkorting voor Word Perfect ) misschien slip op de pen, want het is geen MAGIX product.
2de: Hoe verzilver ik een korting bon van € 40,00 :
Uw geval :
Wat betreft de korting bon, als geregistreerde gebruiker van een MAGIX product  ( dit was voor U Web Designer Prem) krijgt U een mail als er een vernieuwd pakket is uitgebracht of U interesse heeft tot koop van het nieuwe product dat door u is geregistreerd (dit noemt MAGIX voor U  upgrade ) dit heeft u via een mail als geregistreerde gebruiker rond eind mei gekregen tot koop van MAGIX Webdesigner Prem zonder nummer (12 ), met een datum tot geldigheid, 14 dagen later heeft u nog een keer dezelfde aanbieding via een mail gekregen.
In beide aanbiedingen stond speciaal aan U gericht dat het vernieuwde pakket Web Designer Prem geen € 99,99 kost voor U maar  € 59,99 hier stond in dat u bij aankoop € 40,00 korting kreeg,
Het MAGIX WEB Designer Prem pakket kost normaal € 99,99 speciale aanbieding met eind datum was persoon gericht als geregistreerde gebruiker voor € 59,99.
Als de aanbieding datum is verlopen zal het pakket ook voor U € 99,99 kosten, zie
http://www.magix.com/nl/web-designer/
Wat de vernieuwingen zijn en verschil tussen Web Designer prem 11 en Web Designer Prem is te lezen via
http://www.magix.info/nl/wat-is-de-nieuwst-magix-webdesigner-pro-versie.knowledge.1177536.html
MAGIX helpdesk & MAGIX support heeft niets met deze aanbieding te maken, dit gaat digitaal buiten de Support  afdeling om via de reclame afdeling van MAGIX o.a. speciaal aan U gericht.
Gr
Michael