Waar zit Mercalli v6 in MVDL 2023

richimage schreef op 07.09.2022 om 16:24 uur

Heb geupgradt van versie jaar 2022 naar 2023 met Mercalli v6. Maar waar zit deze software Mercalli v6? In de reeds geinstalleerde versie 2023 vind ik automatisch nog de versie Mercalli v5 van MVDL 2022 ? Alvast bedankt voor de hulp.

Reacties

SP. schreef op 07.09.2022 om 16:41 uur

@richimage Mercalli V6 SAL is een onafhankelijk programma (SAL = Standalone).  Er is geen plug-in versie van Mercalli V6.

richimage schreef op 07.09.2022 om 16:48 uur

SP, ok. Waarom wordt het dan door Magix aangeboden in hun aanbod bij versie 23?

mi-bo schreef op 07.09.2022 om 16:49 uur

@richimage

ProDAD Mercalli V6 is een standalone programma, en is niet geïntegreerd in MVDL2023 Prem.

Bestanden zullen evt vanuit MVDL2023 moeten geworden export naar Mercalli, worden bewerkt en weer geïmporteerd naar MVDL2023

Lees deze link:

https://www.magix.info/nl/forum/prodad-6--1305442/

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

SP. schreef op 07.09.2022 om 16:50 uur

@richimage Het is een goede prijs voor deze aanbieding.  Het is veel duurder om Mercalli V6 van proDAD te krijgen.

Bol schreef op 07.09.2022 om 18:29 uur

@richimage

Hallo Dick,

ProDaD Duitsland hebt het programma Mercalli V6 als een standalone programma uitgebracht. Zelf heb ik in eind 2020 Mercalli V4 geüpgraded tegen een speciale prijs naar Mercalli V5 suite (standalone / plug-in). U kunt Mercalli V6 standalone naast Mercalli V5 standalone installeren en gebruiken. Voor zover ik het heb begrepen komen op een later tijdstip alsnog de plug-ins uit? Maar of Magix deze ook als plug-in gaat aanbieden middels een update, daar kan ik als moderator u geen direct antwoord op geven. zie: proDaD Mercalli V6 SAL

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.09.2022 om 18:40 uur

@richimage

Nog een reactie, vermoedelijk was de update service van 365 dagen nog niet verlopen van MVDL2022, en heeft U naar MVDL2023 geupgrade, dan zit ProDaD Mercalli V6 daar niet bij, wel als de update naar MVDL2023 Prem wordt gekocht, misschien zit hier de misverstand in.

Sc6

Michael

Bol schreef op 07.09.2022 om 18:48 uur

@richimage

Hallo Dick,

...Ik heb geüpgraded van versie jaar 2022 naar 2023 met Mercalli v6. Maar waar zit deze software Mercalli v6?... 

Als het goed is, dan hebt u een opdrachtbevestigingsmail ontvangen, met daarin in link naar proDaD voor het installatieprogramma en de daarbij behorende activatiecode.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.09.2022 om 19:20 uur

@richimage

Hallo Dick,

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

richimage schreef op 07.09.2022 om 21:18 uur

Iedereen, bedankt voor de input. Ben wijzer geworden.

Bol schreef op 07.09.2022 om 21:34 uur

@richimage

Hallo Dick,

Fijn om te lezen, dat u wijzer bent geworden ten aanzien van Mercalli V6. Als moderator ben ik toch zeer benieuwd of u Mercalli V6 hebt ontvangen, gedownload en geïnstalleerd? Hier hebben andere forumleden ook wat aan. Alvast bedankt.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2022, 21:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.09.2022 om 22:05 uur

@richimage

Dank voor Uw Feedback.

Betekend dit, dat update service nog niet is verlopen, en MVDL 2023 heeft geïnstalleerd, en in de veronderstelling was dat ProDaD Mercalli V6 er bij zat.

Gr

Michael

Bol schreef op 07.09.2022 om 23:35 uur

@richimage

Hallo Dick,

Ik wil heel even reageren op de updateservice (garantie). Als u VDL2022 upgradet naar VDL2023, dan wordt VDL2022 in zijn geheel overschreven. Magix Duitsland heeft de updateservice (garantie) afgelopen zomer stopgezet!! VDL2023 is, net als voor 2017 weer een life-time programma. U krijgt vanaf de installatie alle uitgebrachte updates voor VDL2023 gratis.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-